recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Subwoofer til musik og film.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Subwoofer til musik og film.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
127tage Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Januar-2008
Status: Offline
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 127tage Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Subwoofer til musik og film.
    Sendt: 25-December-2018 kl. 16:01
Er på udkik efter en subwoofer til min soundbase Canton dm 75 

Skal den være større eller er der nok punch i en model som denne ?
Til top
Glennda Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-November-2005
Sted: Denmark
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glennda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2018 kl. 22:09
Jeg kigger lige med .
Jeg har dog en sub. Men har brug for en med noget dybere bid.
Focal Utopia micro Be Højtaler Oled LG 65".Denon pma a-110 forstærker. Samsung 3DBlu Ray.Sony DAT dtc2000ES.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2018 kl. 11:31
Hvor stort er rummet? 

Du spørger om ting som er stort set umulige at svare på, da det er 100% subjektivt om man synes den er god nok. Den kommer ikke til at spille kælderdybt og den kommer ikke til at spille meget højt. Men om det er nok, kan kun du vurdere.

Jeg vil klart anbefale dig at se om du kan låne én med hjem - det er den eneste rigtige løsning.
Til top
MortenGN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Juli-2017
Sted: Sydvestjylland
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenGN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2018 kl. 09:27
Helt enig med Jonas h. Du skal definere dine krav samt dit rum, inden vi kan forsøge at guide dig. Og så er det i sidste ende dig selv, der skal afgøre hvad der fungere. 

Selv har jeg købt en xtz 12.17 sub, og ville aldrig blive tilfreds med den sub du linker til.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2018 kl. 13:55
Trådstarter skal brug en sub til en Canton DM75, alene ud fra denne så er det nok begrænset hvor stor den sub han har behov/ brug for skal være.Smile

Jeg vil f.eks. heller ikke selv være tilfreds med en XTZ 12.17Smile Men det er anden snak,

Vi har alle forskellige behov, men med en DM 75 til at føden den så er det nok begrænset får hvor kraftig den skal være. 
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
127tage Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Januar-2008
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 127tage Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2018 kl. 15:15
Jep. Det ikke fordi jeg er ude efter at få huset til at slå revner. Blot lige lidt mere bas end soundbase kan levere. Savner lidt det ryster i gulvet. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu