|
BlueRay afspiller og lokal netværk |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
janjpr ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-November-2017 Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2019 kl. 09:11 |
Et - måske!! - for tåbeligt spørgsmål, men prøver alligevel:
Vil gerne placere BR-afspiller i et rum langt væk fra mit Smart-TV. Kan jeg afspille på TV'et via husets netværk, hvis både TV og BR-afspilleren er koblet på via RJ45-kabler til samme router? Tænker at anvende en app fra TV'et og/eller Infuse på mit Apple TV. Giver det mening? Og hvordan kan det bedst opsættes? Hilsen Jan
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7196 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvis din BR afspiller har den cast mulighed ?
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
Jeg kender ikke til nogen BD afspiller der kan det.
|
|
![]() |
|
janjpr ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-November-2017 Status: Offline Point: 14 |
Tak. Lyder som om jeg må droppe ideen, desværre..
|
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 986 |
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
Her trækker du bare et HDMI kabel via RJ45 kabel. Dem jeg har set kræver 2 RJ45 kabler.
|
|
![]() |
|
Tak. To kabler er desværre et for meget i mit tilfælde.. ;-) Mit håb var, at kunne udnytte - via routeren - det eksisterende kabel til mit Smart TV. Altså lave en slags streaming som var BR-afspilleren en NAS-agtig størelse.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7196 |
du kan lave trådløs hdmi
koster lidt men så slipper du for kabler
|
|
![]() |
|
Har du et link der beskriver forudsætninger til trådløs HDMI?
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Jeg var forbi BHVIDEO i NYC i efteråret, og så også på trådløs HDMI. Min oplevelse umiddelbart var at man skal ikke gå på kompromis med pris og kvalitet. Bemærk, nogle har en del blæsestøj.
Hvad med 4K UHD HDCP 2.2 ?
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Jeg er ikke så teknisk velbevandret, så jeg ved ikke lige, hvad du tænker på med dit afsluttende spørgsmål. Mit TV har 4 HDCP 2.2 certficerede indgange, så det kan vel honoreres i givet fald.
|
|
![]() |
|
Der skrives kun om BR trådløs hdmi :
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |