|
Musik afspiller til køkken? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Glenn-Haderslev
Super bruger Oprettet: 09-August-2013 Sted: Haderslev - DK Status: Offline Point: 275 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Januar-2019 kl. 13:36 |
Står og mangler en fin lille afspiller til køkkenet, min B&O A1 syntes jeg er blevet lidt for lille i lyden. :)
Kigget på B&O M5 marshall stanmore Eller Kilburn Sonos Andre muligheder? Mit budget er max 3500 |
|
PS5
LG Oled C7 Tangent Prestige + Cambridge CXA80 |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du Sonos i forvejen må det være første valg
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Raumfelt fungerer glimrende her, både i køkken og bad.
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6212 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kunne godt være interesseret, hvis du vil af med din B&O A1
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Glenn-Haderslev
Super bruger Oprettet: 09-August-2013 Sted: Haderslev - DK Status: Offline Point: 275 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har ikke Sonos i forvejen, men har da overvejet det til stuen hvis de store gulvhøjtaler går af en dag :)
Vil en Sonos være nok til sit køkken eller skulle man tage 2 og spare de pr kroner ? Redigeret af Glenn-Haderslev - 02-Januar-2019 kl. 15:11 |
|
PS5
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en Sonos one i mit køkken og jeg syntes nærmest det er den højtaler i hele huset der benyttes mest. Sender tvlyden derud stort set hver dag og radio hver morgen.
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har også kun en Sonos One i køkken. Den klarer det rigtig fint
|
|
acidman
Super bruger Oprettet: 21-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du overvejer andre Sonos-enheder til andre rum, så vil jeg også foreslå Sonos. Alternativt kunne man vælge en højttaler med Google Assistent, som jo nu understøtter dansk - stemmestyret musik er efter min mening helt fantastisk og bruger det dagligt - eksempelvis denne Harman Kardon - https://www.harmankardon.dk/wifi-speakers/HKCITATION300GRYEU.html?gclid=Cj0KCQiA37HhBRC8ARIsAPWoO0xkXJkMSeieVGu8_I3Qjwk2z93dwUL5tYCpZWq-4E5IYkbiDvjBTLkaAg0pEALw_wcB
Sonos arbejder også på at implementere Google Assistent....
|
|
Glenn-Haderslev
Funktioner
Tak(0)
|
Takker! Eneste bekymring ved Sonos er jeg ikke for nok bas i den ene højtaler, at bruge 3k på Citation eller 3300 på en M5 med 360 graders lyd,
Hmmm |
|
PS5
|
hoejfed
Bruger Oprettet: 08-Oktober-2017 Sted: hjemme Status: Offline Point: 66 |
Funktioner
Tak(0)
|
har 2 homepods i køkkenet, spiller fint med go dybde. kunne godt nøjes med 1, ( men hvorfor).
|
|
Glenn-Haderslev
Funktioner
Tak(0)
|
Ja dem har jeg også kigget på, men her i familen har vi mest android :)
Ellers er der også kigget på en beolit 17 , som minder lidt om A1 .. |
|
PS5
|
Glenn-Haderslev
Funktioner
Tak(0)
|
Det blev ikke nogle på min liste, det blev til en beolit 17 , da den for det meste skal bruges i køkkenet , og til en tur eller 2 :)
|
|
PS5
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |