|
Sub på Marantz 6012 |
Besvar |
Forfatter | |
johnny57
Guld medlem Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 952 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Januar-2019 kl. 15:46 |
Godt Nytår til alle.
Har brug for lidt hjælp. Har fået en Argon Sub Bass W8 i julegave. Den kan køre trådløst vil jeg helst ikke. Så den skal kables, der medfølger et kabel med 2 stik på i begge ender. Som jeg kan se det er der kun 1 hul på Marantz 6012 ? Betyder det at jeg skal havde fat i et andet kabel ? til den trådløse boks er ingen kabel med så hvordan den skal tilsluttes ved jeg ikke. Jeg har læst manual for Marantz og Argon uden at bliver klogere, sikkert mig der er dum. Er de kabler med 1 stik(subwofer kabel) specielle. Skal jeg måske bruge et med 2 stik til Argon og 1 stik i den anden ende til Marantz ?
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Benyt f.eks. denne link: https://www.hifiklubben.dk/kabler/diverse-kabel-stik-og-adapter/audioquest-y-splitter-1f2m-y-adapter/ Anbefales af hifiklubben selv for optimal ydelse af forstærkeren i BASS8 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
kig i subbens manual efter Line level LFE connector.....
Klaus
|
|
johnny57
Guld medlem Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 952 |
Funktioner
Tak(0)
|
Splitter kan ikke bruges, Sub 1 på Marentz er et hunstik, men den findes nok også med et hanstik.
Som jeg forstår det kan jeg forbinde Sub 1 på Marantz med et kabel til LFE porten på suppen. Kræver det et specielt kabel bortset fra at det ikke må være noget billigt tyndt skrammel. Har nok 2 kasser med kabler.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du bruger bare den ene halvdel af der kabel der fulgte med subben.
Klaus
|
|
johnny57
Funktioner
Tak(0)
|
Tak det vil jeg prøve.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men som Klaus skriver, prøv bare direkte med det halve kabel og se om ikke det er OK.
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Selvfølgelig er det ok, det er hvad subwooferproducenten selv anbefaler :-)
Klaus
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |