|
Købe Iphone i USA |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1922 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Februar-2018 kl. 14:00 |
|
Overvejer at få købt en Iphone 8 (evt. X, hvis jeg taber sutten ;-) ) i forbindelse med rejse i USA (til brug i DK).
Et par Spm: Jeg har læst mig frem til at der er forskellige modeller og at man skal købe A1905 (IP 8) eller A1901 (IP X) Nogen der kan bekræfte dette? Så vidt jeg har forstået er der altid 1 års verdensomspændende garanti på Apple grej. Så man vil inden for de første 12 mdr. kunne få lavet garantirep i DK? Er det korrekt? Andet man skal være opmærksom på, udover toldregler etc.
|
||
jec
Super bruger Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Læs evt. her (selv om det omhandler iPhone X):
http://onx.dk/nyheder/kan-jeg-koebe-iphone-x-i-udlandet-og-bruge-den-i-danmark/ Redigeret af jec - 01-Februar-2018 kl. 20:56 |
||
thor-thor
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for det. Ser nogenlunde ud som jeg forventede. Troede dog at man altid havde 1 års garanti, hvilket åbenbart ikke er 100%....
|
||
Monsterslam
Guld medlem Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der overhovedet noget at spare? Priserne som er opgivet på den amerikanske hjemmeside er uden statens told. Var på udveklsing i 2015 og der var prisen i sidste ende den samme i hvert fald.
|
||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kender man ikke den danske pris men kun den amerikanske kan man i øjeblikket regne med at man skal gange med ca 8. det svarer typisk til at man lægger 25%moms oveni den amerikanske pris, så får man de danske. - skal man betale told for en enhed ved indførsel i DK, kan jeg ikke umiddelbart se der er noget at spare. - så et eventuelt køb vil jo så være at man "regner" med ikke at blive snuppet i tolden.
|
||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
lad være
|
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
thor-thor
Funktioner
Tak(0)
|
|
En 8'er koster så vidt jeg kan se omkring 750$, en X'er ca. 1070$ (begge inkl. tax) Så skal man betale moms ved indførsel er der ikke meget ide i det....
|
||
sl1000
Bruger Oprettet: 10-August-2006 Sted: Hørsholm, DK Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
http://onx.dk/nyheder/kan-jeg-koebe-iphone-x-i-udlandet-og-bruge-den-i-danmark/
dette er dog en x men import reglerne er det samme. |
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tråden er næsten et år gammel.
Mon ikke trådstarter har købt en telefon.
|
||
sl1000
Bruger Oprettet: 10-August-2006 Sted: Hørsholm, DK Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
ja det ser jeg nu men den stod øverst i min oversigt. Så jeg lagde ikke mærke til datoen. |
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
É
Som de fleste siger i tråden og den artikel du linker til, kan det ikke betale sig at købe en iphone i USA.
|
||
rasmuzzen
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Var der i sommer, tænkte, skal da lige se hvad sådan et par apple air koster i en Apple store, ja 25 kr. mere end i danmark, prisen trukket fra pricerunner
|
||
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |