|
Hjælp til Benq reparation |
Besvar |
Forfatter | |
hebheb
Ny bruger Oprettet: 29-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Januar-2019 kl. 16:07 |
Hej. Jeg har en BenQ W1080ST (fra 9/2015, 1800 timer) der ofte lukker ned af sig selv. Den kan typisk startes igen efter få minutter, men nogen gang slukker den igen sig selv efter ca. 10 minutter. Irriterende! Menuen viser "Fan 1 Speed Error", så "Fan 1" skal vel skiftes? Er der nogen der ved, hvor man kan få repareret projektoren (billigst muligt) - er der nogen i forummet der selv har skiftet ventilatoren/Fan 1 og kan guide/evt. være behjælpelige med at forestå reparationen?
På forhånd mange tak. |
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du er lidt "heldig", for det er åbenbart et rimelig udbredt problem, og du burde selv kunne fixe det. Læs lidt her:
https://www.avsforum.com/forum/68-digital-projectors-under-3-000-usd-msrp/2962898-benq-w1070-overheating-two-red-lights-power-temp.html |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |