|
Tilslutte B&O H9i til Marantz SR7011? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
khansen
Guld medlem Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Januar-2019 kl. 09:29 |
Hej,
Jeg har en dejlig Marantz SR7011 og vil gerne tilslutte mit headsæt til den når jeg skal se tv og kun få lyden i mit trådløse headsæt. Så vidt jeg kan se er det ikke muligt at parre de to enheder uden at tilføje noget ekstra udstyr - lidt utroligt det ikke kan lade sig gøre pr. deff. i en så dyr forstærker 1: Jeg tænker jeg skal have en bluetooth transmitter som skal ind i det alm. phone stik på forsiden af forstærkeren? Er der nogen som ved om det er rigtig og hvad for en enhed jeg skal købe? 2: Hvordan parre jeg mit headsæt med forstærkerens ekstra bluetooth sender?, da jeg jo ikke har en skærm at gøre det på som hvis jeg skulle parre mit headsæt med min mobiltelefon hvor jeg blot gør det på dennes skærm. Håber noget har lyst til at hjælpe mig da der må være andre som har stået i min situation tænker jeg? Tak for hjælpen på forhånd. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Din forstærker har bluetooth modtager og ikke sender Hvordan du parrer dem, kan du læse i brugsanvisningen til den sender du køber. Klaus
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er bluetooth indbygget i din forstærker. Der er en bluetooth knap på remoten. Se mere side 105 på online manualen
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er indbygget BT modtager, så du kan sende lyd til receiveren via BT.
Det er noget andet. |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tjah, men det står på side 103 hvordan du sender musik fra tlf til forstærker. På side 105 beskrives endnu engang at ethvert bluetooth device kan bruges og op til 8 på en gang. Jeg forstår det sådan at det er FRA forstærker til ext device
|
|
PerW
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal have fat i en BT sender, som du evt. sætter i Headphone stikket foran på din receiver.
|
|
PerW
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg læser det er receiver kan huske 8 BT devices, men kun 1 er aktiv. Det hele er i den sektion der hedder Playing music from Bluetooth device. |
|
PerW
Funktioner
Tak(1)
|
Du kan evt. prøve at købe en af disse, hvis det skal være billigt:
https://www.wish.com/search/bluetooth%20sender/product/5bab31bc952d115d9cf41bb2?&source=search |
|
khansen
Guld medlem Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den kan modtage (f.eks fra min mobil) men ikke sende jvf. online brugermanualen og forhandleren. Derfor skal jeg have tilføjet en enhed for at kunne sende til mit headsæt. Når jeg spørger f.eks. proshop og av-cabel kommer de med noget meget spøjse enheder som alle kun kan modtage og derfor står jeg lidt forvirret tilbage nu....
|
|
khansen
Funktioner
Tak(0)
|
I know men min udfordring ligger heller ikke i at sende fra mobil til forstærker. Det er meget let. Det som er svært er at sende fra forstærkeren og til en enhed f.eks. hovedtelefoner. Der står også her: |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19465 |
Funktioner
Tak(1)
|
Du mangler sådan en her: Klaus
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(1)
|
Så vil mene at disse eksempelvis: vil kunne bruges Denne kræver noget kabel 2xmono til stereo adaptor Der findes sikkert mange andre mulige.
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |