|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 04-December-2006 kl. 15:43 |
||||
Hej Alle
Debat herunder. /Lars Redigeret af Lars - 04-December-2006 kl. 15:45 |
|||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||||
![]() |
|||||
Lars N ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
![]() |
||||
Det er ikke helt korrekt, afløseren hedder PT-AE1000, den kan ses her: http://www.panasonic.se/servlet/PB/menu/1121331_l14/index.ht ml PT-AX100 kan bedre betegnes som en PT-AE900, der er optimeret til brug i rum uden mulighed for total mørklægning. Redigeret af Lars N - 04-December-2006 kl. 19:11 |
|||||
![]() |
|||||
D. Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2004 Sted: 2750 Ballerup Status: Offline Point: 175 |
![]() |
||||
Kan man ikke godt sige at en ny projekter med optimerede specs og bedre billede er en afløser, PT-AE1000 koster jo 3 gange så meget. Dennis |
|||||
![]() |
|||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||||
Jamen, PT-AE1000 er en dyr "full HD" projektor. PT-AX100 er meget lig PT-AE900 i specs og pris, så det er en mere naturlig afløser. /Lars |
|||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||
![]() |
|||||
Lars N ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
![]() |
||||
AX serien er en helt ny serie fra Panasonic. Med nye formål bla. kan nævnes meget kraftig lys og lav pris. AE serien er stadig det samme, uanset om prisen er hævet lidt. Priserne har generelt varieret en del fra model til model. Den første AE100 havde en introduktionspris i DK på 20.000kr. Men jeg kan da godt forstå forvirringen...
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||
![]() |
|||||
Recordman ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
||||
Hejsa allesammen,
Jeg har i lidt tid haft kig på netop denne projektor og et rullelærred. Prisen er med dette fællesøb særedeles tillokende. Men jeg har lige et par spørgsmål ang. købet. 1. Hvem er leverandør af projektoren til fælleskøbet? 2. Hvornår er den forventede leverings dato på henholdsvis lærred og PJ? 3. Hvordan foregår betalin og levering? 4. Skal der være et minimun af deltagere før fælleskøbet gennemføres, og hvis svaret er ja,- hvor mange er der så tale om? Beklager hvis svarene på ovenstående kan findes andetsted, men jeg har ikke liget kunne lokalisere de nærmere info. Glæder mig til at høre yderligere ![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
De er lagervare.
Normal køb via deres netbutik. Levering med post vil jeg tro (er det vigtigt?)
Nej, bestilling og levering er allerede igang Redigeret af Lars - 07-December-2006 kl. 20:53 |
|||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||
![]() |
|||||
klostergaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
||||
Nogen der ved om den passer på Vogels EPC4010 ophæng? Br, Morten |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||
![]() |
|||||
BlackWIdow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
||||
Hej Lars,
Er det muligt at benytte tilbudet i morgen også? Eller lukker det i dag? Jeg går og overvejer det, men det skal jo helst overvejes grundigt. Mht. lærred, kan man ikke få et med gain på 0,8 i stedet? Jeg har ikke kunnet finde nogen der havde det, men jeg kan jo have overset noget ;). /Martin |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |