|
Download podcast |
Besvar |
Forfatter | |
Boeniz
Bruger Oprettet: 03-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Januar-2019 kl. 17:55 |
Hej folkens.
Kan nogen hjælpe mig til at downloade en podcast, så jeg kan høre den offline? Jeg bruger iPhones egen podcast app, og kan fint finde de afsnit, jeg gerne vil have med mig, men når jeg forsøger at downloade, får jeg en melding om at "Der er ikke nok ledig lagringsplads..." Jeg har lavet en ordentlig oprydning, og nu kan jeg se, at jeg "kun" bruger 11,1 GB af 32 GB. Burde det ikke være nok til at hente et par afsnit af en times varighed? Jeg har en iPhone 7 med opdateret IOS.
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det er ren lyd så varer en times podcast typisk mellem 80-120MB stykket, så jo det burde være rigeligt. Du har ikke lavet en eller anden form for synkronisering med icloud (selvom podcasts ikke burde synkroniseres derud)
så teknisk set kan du også bare høre dem direkte med din bredbåndsløsning uden det skulle gå helt vildt glat. Alternativt laver vi lige standard IT-support spørgsmålet: - har du prøvet at genstarte telefonen?
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan der være noget tilsvarende i iPhone podcast app??
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |