|
Søger Jamo D600 LCR ejere |
Besvar |
Forfatter | |
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4446 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Januar-2019 kl. 08:34 |
Jeg er på jagt efter baghøjttalere og Atmos-højttalere til min hjemmebiograf og Jamo D600LCR passer rigtigt fint da de er under 15cm dybe (uden frontstof) og efter sigende skulle spille fint. Og budgetmæssigt til at overskue for mig.
Der er dog den udfordring, at der ikke er nogle butikker i Danmark hvor de kan høres og jeg er lidt bange for at købe 8 stk. uden at have hørt dem inden. Er der nogle herinde som spiller med dem (helst som LCR) i deres hjemmebiograf? Så ville jeg rigtigt gerne høre om jeres erfaringer og gladeligt komme med kaffe, kage eller rødvin til et lyt og en nørdesnak :)
|
|
Ning
Guld medlem Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med D500? Dem er der nok noget flere af rundt omkring...
|
|
Ning
|
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det har du nok ret i. Det er bare 600-serien jeg er blevet lun på.
|
|
thomnico
Super bruger Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 490 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde også kig på d500 pga dybden, men jeg endte med at købe XTZ spirit 6, det er også LCR. Og spirit 2 som satellitter.
Jeg er meget godt tilfreds og dybden er mere eller mindre det samme
Redigeret af thomnico - 31-Januar-2019 kl. 18:59 |
|
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080 Center: XTZ Spririt 6 Front: XTZ Spririt 6 Bag og side: XTZ Spirit 2 Sub: B&W AW610 Receiver: Marantz SR7008 |
|
Ning
Guld medlem Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan godt se de er svære at finde herhjemme... I Tyskland kan de fås til ca 3300 kr stykket... Måske billigere når du skal bruge 8 😀 det er faktisk billigere end den sidste brugte der har vært til salg på Dba
Redigeret af Ning - 02-Februar-2019 kl. 10:31 |
|
Ning
|
|
Dan Lauridsen
Ny bruger Oprettet: 02-Oktober-2018 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Jonas
Jeg har et bio setup 5.0, bestående af jamo's D 600 setup og s608 fronter. De er koblet op på en pioneer sc-lx 72 reciever og deres plasma skærm :-). Befinder sig i Århus
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |