|
dolby digital lyd Denon 1912 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
gut guy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2006 Sted: Farsø Status: Offline Point: 83 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Februar-2019 kl. 11:01 |
Hejsa
kan nogen af jer give en forklaring på hvorfor min Denon 1912 ikke kan afkode lyden fra mit nye philips 49pus8303 jeg bruger ARC over HDMI så snart jeg sætter tv til at udsende digital lyd bliver det kun til en mærkelig brummen reciever skifter rigtig nok til dolby digital men lyden ude bliver?? nogen gode ideer?
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4862 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nogle TV sender kun stereolyd tilbage over ARC
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
Og den stereolyd skulle så kun give udslag i en brummen?
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
Den rigtige hdmi udgang på tv er valgt, ikke alle hdmi stik på tv understøtter arc ( det samme gælder for receiveren). Jeg formoder, at tv sender bitstream, og receiver sættes til at modtage bitstream eller som minimum auto.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
gut guy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2006 Sted: Farsø Status: Offline Point: 83 |
ja det er korrekt hdmi udgang.
jeg kan følge onscreen at den skifter til lydsystem og at reciever skifter til Dolby digital jeg har selv tænkt på om det kan ligge i fordårlig hdmi kabel? |
|
![]() |
|
Hvis du kan genindlæse Android, ikke factory reset endnu, men blot en genstart af styresystem. En genstart af styresystem løser tit de særeste problemer, men desværre nogen gange, skal der en factory reset til.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |