|
Triangle SN03A aktive højtt. erfaringer? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |||
ClausBP
Super bruger Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Februar-2019 kl. 09:54 |
||
Hej!
Jeg overvejer at anskaffe et sæt Triangle SN03A aktive højttalere fra HiFifreaks. Der der mon nogen herinde, der har erfaringer med dette sæt? Venlig hilsen Claus |
|||
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvorfor køber du ikke bare et sæt?
De her skulle være rigtig gode https://www.av-connection.dk/?PGr=11001 Redigeret af gasolin - 04-Februar-2019 kl. 02:54 |
|||
ClausBP
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak for svar, Gasolin. Og du har ret - jeg køber da bare et sæt. Ruark-sættet ser lækkert ud men mangler en Rhia forstærker. |
|||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hififreaks har fri fragt og 30 dages returret hvor du for hele beløbet tilbage også selv om der er fri fragt begge veje
De her andre triangle har også indgang til pladespiller De her klipsch har også indgang til pladespiller Vil dog anbefale at købe trinagle som passive, da de er billige og så en forstærker https://hifi-freaks.dk/webshop//b-stock-lager-triangle-elara-ln-01-demo-hvid-p-3076.html eller dem her https://hifi-freaks.dk/webshop//lagersalg-september-triangle-lymna-demo-hvid-p-2065.html
Redigeret af gasolin - 10-Februar-2019 kl. 11:19 |
|||
ClausBP
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ideen er netop at have et simpelt setup i sommerhuset - så indbygget forstærker er fint.
Det bliver Triangle SN03a, der ifølge HiFi freaks har den bedste bas af de tre aktive Triangle. Så må vi "se", hvordan lyden er. |
|||
-claus-
Guld medlem Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvad med disse?
Jeg er selv rigtig glad for mit Argon Octave 5a, som er en ældre og billigere udgave af disse. |
|||
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|||
-claus-
Guld medlem Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hov. Havde lige misset, at du allerede havde besluttet dig.
|
|||
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|||
ClausBP
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak for tippet - jeg er netop ude efter personlige erfaringer. Dem skal jeg da bestemt lige høre hos HiFiKlubben - det er jo noget nemmere end at sende frem og tilbage med hos HiFi Freaks. |
|||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der ikke nogen tiaa forstærker i de højtaler
|
|||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
||
kan du ikke bruge til så meget. For det første er der ikke en riaa forstærker i de højtaler. For det andet så er akustikken helt anderledes i hifiklubben end der hvor du bor og det er ikke sikkert du kan høre det musik på højtalerne som du kan li og med den lydstyrke som du fortrækker.
Redigeret af gasolin - 10-Februar-2019 kl. 15:50 |
|||
ClausBP
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej - den manglende Rhia ser jeg nu - det er lidt søgt at kalde det en pladespiller indgang... Det er selvfølgelig altid bedst at høre tingene hjemme - men et vist indtryk får man dog og de plejer at være meget fleksible m.h.t. opstilling i butikken og ens eget musikvalg, der jo i dette tilfælde med Bluetooth er meget nemt. |
|||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
||
Man kan ikke samligne lyden i hifiklubben med lyden der hjemme.
Der skal man beslutte sig der hjemme, for det er der de skal bruges. Måske har hifiklubben perfekt akustisk, men det har langt de færreste af dem der køber billige højtalere hos hifiklubben (ihverflad ikke altid så god som i hifiklubben).
|
|||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |