|
Skal jeg se Alita: Battle Angel? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Februar-2019 kl. 17:41 |
Den har fået dårlige anmeldelser
Men den har en høj karakter på imdb Hvad siger du, hvis du da skal se den denne weekend: Hot eller snot? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jo en af den slags film "filmeksperter" ofte elsker at hade, så jeg ville ikke lægge vægt på hvad anmelderne mener.
Den almindelige biografgænger ser ud til at synes den er ganske god, og det synes jeg vejer tungere end hvad smagsdommerne synes.
Redigeret af Deschain - 15-Februar-2019 kl. 18:57 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Samme historie på Rotten Tomatoes. Anmelderne hader den, publikum elsker den. Men der er jo heller ingen historie om homoseksuelle eller intetkønnede dværge. Så er den jo ikke inkluderende nok for moderne anmeldere :)
|
|
![]() |
|
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
Jakob Stegelmann elsker den
![]() Redigeret af vclarke - 15-Februar-2019 kl. 22:36 |
|
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
Ja! blog.nilsbuch.dk
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
Jeg skal i hvert fald se den.
I går læste jeg Christian Monggaards anmeldelse i Information. Citat: Det er dog menneskeligheden midt i al teknologien, som gør Alita: Battle Angel til andet og mere end en opvisning i avancerede effekter. Doktor Ido er lige dele Frankenstein og Gepetto, og som han på et tidspunkt siger til sin ’datter’, så handler det ikke om, hvad hun er skabt til – krig og drab – men om hvad hun selv vælger at bruge sine utrolige evner til. Hun har et hjerte og en hjerne, og begge dele skal hun som en moderne Pinocchio lære at bruge dem på den bedst mulige måde.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4863 |
Det ligner en Sci-fi film i den lette genre, som Avatar og Ghost In The Shell. Lyder også til at den er lige så vellykket i CGI. Og så er actionscenerne rent faktisk lavet i et tempo så man også kan se hvad der sker.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Så er den set
Er glad for sci-fi, og den her er sgu godkendt Redigeret af jake51 - 17-Februar-2019 kl. 21:38 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |