|
Opladning af Sony 1000xm3 |
Besvar |
Forfatter | ||
martineren
Junior bruger Oprettet: 14-Februar-2012 Sted: danmark Status: Offline Point: 30 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Februar-2019 kl. 07:48 |
|
Hej allesammen
Jeg har invisteret i et par Sony 1000xm3 hovedtelefoner. Jeg er nu blevet i tvivl om hvordan jeg oplader dem. Skal det være via USB fra pc eller kan jeg bruge min mobiltelefon - lader? Det er jo ikke samme strømstyrke. Hvad kan batteriet til Sony 1000xm3 holde til? Mvh Martin
Redigeret af martineren - 18-Februar-2019 kl. 07:48 |
||
A.M.
Bruger Oprettet: 27-Maj-2017 Sted: Aarhus C Status: Offline Point: 182 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan snildt bruge din smartphone-lader uden produktet tager skade.
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mobilladeren er bedst. Det går for langsomt fra PC.
|
||
A.M.
Bruger Oprettet: 27-Maj-2017 Sted: Aarhus C Status: Offline Point: 182 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ikke korrekt. 1000X M3 har USB-C. Så har du en PC/Laptop med USB-C kan du hurtigere lade produktet op end hidtil. Det kommer jo også an på, om produktet har "fast charge". Det er lidt for firkantet at skrive, at "det går for langsomt fra PC". Til trådstarter: begge løsninger kan anvendes uden din fine 1000X tager skade.
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Martin, Du kan bruge hvilken som helst USB forsyning, uanset hvor lidt eller meget strøm de kan give, er det ladekredsløbet der er monteret inde i dine hovedtelefoner, der styrer opladningen. Klaus
|
||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1402 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det er desvære en ret udbredt misforståelse at folk tror at det er USB forsyningen der styre opladningen. Jeg har flere gange været efter www.morfars.dk fordi de bliver ved med at påstå at man ikke må bruge en USB-adaptor på over 1 ADC.
|
||
Mvh Jesper
|
||
sokken
Guld medlem Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 648 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har selv købt dem og synes sony er nærig at de ikke har en oplader med når de er så dyre
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvor mange USB ladere/forsyninger har du i forvejen? "Når de er så dyre", skulle der leveres en lader med, kom de til at koste lidt mere...... Klaus
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det har du såmænd ret i. Men selvom USB-C har været standard i topmodeller af bærbare i nogle år, så er det først indenfor det sidste års tid, at det er kommet til mere prisvenlige bærbare. Stationære er det lidt op og ned og afhænger mere at kabinettet end bundkortet. Altså, det kan sagtens være integreret på bundkortet, men hvem gider rage rundt omme bag ved computeren, for at lade sine hovedtelefoner op :) De fleste har stadig kun computere med USB-A interface endnu, og det leverer normalt kun 500mAh, dog optil 1000mAh. Et stik med den strømstyrke vil normalt være markeret. Og det er så netop også et USB-A til USB-C der følger med hovedtelefonerne ;) Redigeret af Nagash - 18-Februar-2019 kl. 22:18 |
||
Hbar
Bruger Oprettet: 16-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 213 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan altid bruge en USB lader, så længe den levere en spændning på 5 Volt, ligemeget om den levere 5, 10w eller 10000w (sidste findes nok ikke :). Enheden suger selv den mængde strøm den har brug for, hverken mere eller mindre. Du kan ikke tvinge strøm i en enheden uden at hæve spændningen og i så fald ville brænde af.
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |