|
Svært at vælge Indbygningshøjttalere |
Besvar |
Forfatter | |
Lygtemanden
Bruger Oprettet: 06-Maj-2007 Status: Offline Point: 245 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-December-2018 kl. 21:21 |
Halløj og glædelig jul
Jeg er ved at kigge efter Indbygningshøjttalere med nogenlunde WAF, men synes det er sværst at finde test af disse. Jeg har fundet disse som ser fine ud men er de noget værd? Nogle der har nogle andre forlag evt? Mvh
|
|
Sony 55x9005b
Sony PS4 Panasonic DMP BDT310 Harman Kardon AVR 370 JBL LS80 JBL LS40 JBL LS Center JBL LS 120P |
|
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
|
Helt enig, overvejer selv noget Atmos - og i den forbindelse hifiklubbens dali e-60
Om den er bedre eller dårligere end så mange andre har jeg dog svært ved at gennemskue...
|
|
Mölski
Ny bruger Oprettet: 21-Oktober-2012 Sted: Nykøbing F Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
Endte i med at købe?
Jeg overvejer selv at købe et sæt Atmos højtalere som jeg vil bygge i en kasse. Lige nu står valget på ovenstående ict7 men vil meget gerne høre erfaringer? :) |
|
Lygtemanden
Bruger Oprettet: 06-Maj-2007 Status: Offline Point: 245 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Jeg har købt dem men de er ikke installeret endnu. Der går nok lige et par måneder endnu, inden de er klar til drift. Jeg købte 4 til mit nye køkken, så vidt jeg kunne læse var det ikke nødvendigt med en backbox så det har de ikke fået. Mvh
|
|
Sony 55x9005b
Sony PS4 Panasonic DMP BDT310 Harman Kardon AVR 370 JBL LS80 JBL LS40 JBL LS Center JBL LS 120P |
|
riis77
Ny bruger Oprettet: 23-August-2006 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej, hvad blev resutatet?? Søger selv erfaring/test af indbygningshøjtalere. Tak
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |