|
hjælp til beocenter 9300 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bingse ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-September-2014 Sted: st-Fuflede Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Marts-2019 kl. 06:30 |
Hej herinde i b&o forum
jeg har kastet mig ud i ren nostalgi , jeg har billigt købt et Beocenter 9300 fantastisk uden ridser alt virker , dertil et par cx 100 som jeg dog har renoveret ,MEN nu tænker jeg at udskifte dem med et par Argon 7240 fra HI-FI klubben men de kører så med 4 ohm , hvorimod cx 100 kører 6 ohm hmn så er jeg lidt lost !!!! mon der er hjælp at hente herinde |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bare tilslut dem.
Jeg har endnu til gode at høre om en forstærker der er gået i stykker af at man tilsluttede forkerte højttalere. Når musikken først spilller svinger ohm op og ned alligevel.
|
|
![]() |
|
bingse ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-September-2014 Sted: st-Fuflede Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Det var så lidt.
Det vil også se dumt ud, hvis en producent sendte en højttaler på markedet, der kunne brænde en forstærker af.
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Hej bingse Beocenter 9300 leverer 2 x 80 Watt i 8 ohms. Så har du det at forholde dig til. ![]() |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
Hej Peter Pan
tak for hjælpen , og stor ros for alle dine flotte B&o info, derinde er der godt nok meget man selv kan lave , hvis man er lodde kyndig mvh Keld |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |