|
IR øje |
Besvar |
Forfatter | |
satbox
Bruger Oprettet: 31-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Marts-2019 kl. 11:02 |
hej
jeg har en denon avr-x540bt som står i et skab og jeg søger et IR øje/forlængerkabel så jeg kan havde døren lukket. jeg kan bare ikke finde ud af hvilket et jeg skal anskaffe mig.
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7070 |
Funktioner
Tak(0)
|
kan hifiklubben ikke hjælpe dig ?
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5266 |
Funktioner
Tak(0)
|
Din Receiver har kun optisk IR input, så du skal over noget med IR receiver og en IR blaster/sender dioder.
Hvis du har tid at vente de 4-8 uger det kan tage fra Kina: Den kræver så også en 5V USB forsyning, men der kan receiver USB port på front evt. bruges hvis ledig. Det er den store "klump" i midten der skal sidde udenfor skabet. EDIT: Der er ikke opgivet frekvens, men er sandsynligvis 38KHz modulation, som er den mest anvendte. En dyrere model med flere IR sendere + forsyning og fra DK forhandler: Flere: Redigeret af JørgenT - 07-Marts-2019 kl. 14:56 |
|
Mvh. JørgenT
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger en tidligere udgave af denne.
Den har nu fungeret upåklageligt i over 5 år. |
|
satbox
Bruger Oprettet: 31-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
Funktioner
Tak(0)
|
kan godt være jeg er lidt tung i det men flere af dem i linker til er der et mini Jack stik på kablet og de virker ikke på min denon.
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5266 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men korrekt, der findes andre typer som kan kobles direkte i minijack stik i receiver (men gælder ikke for din receiver), i stedet for at bruge IR blaster dioder.
Redigeret af JørgenT - 07-Marts-2019 kl. 21:11 |
|
Mvh. JørgenT
|
|
Just Curious
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 519 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan prøve om denne her ikke er det du søger 🤔
Læs beskrivelsen..
Redigeret af Just Curious - 08-Marts-2019 kl. 08:45 |
|
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |