|
Value for money sub |
Besvar |
Forfatter | |
Vistrup
Guld medlem Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Marts-2019 kl. 10:37 |
Hej :)
Jeg er på udkig efter en sub der skal spille sammen med en onkyo 508 samt 2 stk minipods. Jeg ville egentlig have haft en minibass men de er åbenbart svære at opdrive i min del af landet. Hvad vil I anbefale i stedet? Den må gerne være kompakt / relativt pæn. Prisleje 2-3 tkr.
|
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
Vistrup
Guld medlem Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har fundet disse: Dali Sub C 8 D Cambridge System Audio Saxo De er udelukkende valgt ud fra pris, at de er kompakte og relativt pæne. Er de helt væk? Hvad ville I vælge? Primært til film... |
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror at jeg havde nuppet sådan en Spirit 12. Hvis man spørger pænt kan man godt få dem til at smide sort front stof på de hvide model. Det synes jeg personligt er pænere. Hvis den er for stor er der også 8" Og de kører tilfældigvis tilbud nu. Så får du nok ikke mere value for money med mindre du bygger det selv Redigeret af Berdel - 15-Marts-2019 kl. 11:11 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |