|
Søren på tv midt vest |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
ARTISTEN
Super bruger Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Marts-2019 kl. 17:11 |
|
hej
Se Søren i aften som har LP for næsten millioner som han aldrig bruger i aften på tv midt vest. Go torsdag, trods vejret
|
||
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5307 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan ikke finde noget i programoversigt, så hvornår?
Redigeret af JørgenT - 14-Marts-2019 kl. 17:31 |
||
Mvh. JørgenT
|
||
Ole N 84
Bruger Oprettet: 05-Februar-2017 Sted: da vinci parken Status: Offline Point: 56 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
vclarke
Guld medlem Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har også mange CD’er og LP’er og køber hele tiden flere. Jeg har aldrig brugt en krone i itunes og kommer heller ikke til det, Spotify er også prøvet - og droppet igen,
|
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad gør du med de udgivelser der ikke udkommer på CD?
|
||
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Synes jeg har noget svært ved at forstå din pointe. I den artikel der linkes til nævnes der at Søren har itunes musik numre for en hvart milion, men at det er spildt fordi han har fået Spotify. Hvad har det med LP'er at gøre hvis det iøvrigt er samme person der er tale om?
|
||
vclarke
Guld medlem Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dem hører jeg ikke, for jeg synes 99,9% af alt nyt musik er noget l... Redigeret af vclarke - 16-Marts-2019 kl. 13:46 |
||
Jessemand
Super bruger Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hørte kun udsendelsen med det øre, men mener hans samling startede med cassette, vinyl og cd inden streaming. Og det lød ikke som få, men ret mange, han havde. Havde iøvrigt et kæmpe lager af bøger. Hæng mig ikke op på det, men adskillige tusinde. Undrer mig hvordan han kan finde tid til lyt og læs med de udgifter 😉
|
||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det samme her, og så alligevel ikke. Jeg har omkring 1000 CD'er, men der er ikke kommet nye til i 8-9 år. Desuden mindes jeg ikke hvornår jeg sidst har hørt en af dem, men det er nok 3-4 år siden. Har aldrig købt musik i iTunes eller andre steder, og har også prøvet Spotify, men det er afmeldt igen.
|
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så du lytter kun til radio?
Er lytter du slet ikke til musik?
Redigeret af Mufti - 17-Marts-2019 kl. 00:25 |
||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg lytter meget sjældent til musik hjemme. Jeg har i mange år arbejdet iført høreværn med radio, og når jeg kommer hjem har jeg ikke behov for at høre musik. |
||
Mufti
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så giver det mening.
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |