|
Masterchef Australia |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Falcon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Marts-2019 kl. 21:43 |
|
Kan man se nogle steder om der er streaming tjenester der viser Masterchef Australia 2019?
Jeg har fundet det på Dplay, men de har kun rettighederne til de forskellige episoder i 30 dage, hvilket gør at de kun har fra episode 27 og frem. Jeg vil gerne have alle afsnit fra episode 1 og frem til nu. Jeg synes det ser ud til at man skal tilmelde sig f.eks Netflix, Viaplay etc, inden man kan se deres udvalg. Kan det passe? mvh Jlund |
||
![]() |
||
norbert ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Du har 2 uger gratis på Viaplay og en måned gratis på Netflix. Når tiden er gået melder du dig bare ud igen f.eks dagen før. Det gør jeg en gang om året.
|
||
![]() |
||
Falcon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
|
Ja det er en mulighed, men det er noget nemmere hvis man kan se hvilke prg/serier/film de tilbyder INDEN man tilmelder sig (selv ved gratis prøve periode)
Er der evt. nogle der har nogle streaming kanaler (viaplay/Netflix etc.) der vil tjekke om serien findes der, På forhånd Tak. |
||
![]() |
||
norbert ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
|
https://viaplay.dk/serier Du kan se her, hvilke serier Viasat sender.
|
||
![]() |
||
j8544 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2016 Status: Offline Point: 172 |
|
Masterchef Australia produceres og udsendes hvert år [ca.] i perioden april-juli, så 2019 er næppe tilgængelig..
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
|
Netflix/Viaplay har den ikke lige pt.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Tak for hjælpen, ser ud til jeg må væbne mig med tålmodighed og se om den dukker op senere på året.
BTW. Er det lovligt at oprette / bruge en såkaldt VPN og så evt se om man kan finde den på den TV station i Australien der udsender det?
|
||
![]() |
||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1574 |
|
Vi ser den via Canal Digital, hvor den også kan streames. Men der er ikke noget arkiv med tidligere udsendelser.
|
||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||
![]() |
||
|
TLC er det samme som Dplay som jeg nævnte i mit indlæg, og nej, de har desværre kun 30 dages rettighed på episoderne, så der mangles de første ca 30 stk. Men tak for at checke.
|
||
![]() |
||
shayera ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 50 |
|
Det er nu 2018 sæsonen de sender pt. på TLC.. Ikke at jeg følger med i den.. Eller noget... ....
![]() |
||
--
Samsung UE49KS7005 Samsung UBD-K8500 Onkyo TX-NR636 |
||
![]() |
||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1574 |
|
![]() |
||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |