|
Dårligt nyt om Dark Tower-serien |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Marts-2019 kl. 15:46 |
En 25-årig englænder skal spille Roland i serien
Sam Strike Det kan man da håbe, at de ikke mener alvorligt ![]() Roland er gammel og slidt i bøgerne |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
moremusic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Katastrofe. Det er simpelthen så forkert og helt på højde med at man valgte et menneske til at spille Hobbitten Frodo. Eller endnu værre - den gang man lod en dukke spille ET istedet for at bruge et rigtigt rumvæsen. Jeg boykotter den allerede. |
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Han er ikke gammel i alle bøgerne, tværtimod. Det kan godt give god mening, at lade en ung skuespiller spille Roland og så CGI-sminke ham gammel i de dele der kræver det. Det er lettere end at sminke en gammel skuespiller ung...
Redigeret af Deschain - 22-Marts-2019 kl. 16:48 |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Nå ja, de starter med Wizard & Glass, hvor han er ung
Men senere må en anden da tage over |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Har du læst alle bøgerne? Det er ikke kun i Wizard & Glass at han er ung..
|
|
![]() |
|
Det er da kun i W&G at han er teenager?
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Men 25 er vel heller ikke en teenager... Så de har rent faktisk fundet en der er for gammel så ;) |
|
![]() |
|
Snakkede ikke kun om teenager, men om ung, og det er han i flere af bøgerne.
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
![]() ![]() |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |