|
Udskifte blæser i PSU |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Marts-2019 kl. 20:13 |
Tja, ganske enkelt - kan man det??
Har en ældre pc med en NorthQ PSU, hvis blæser er noget slidt og derfor larmer. Har adskillige 120mm blæsere liggende jeg kunne anvende, hvis man altså kan.
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja.
Har stik samme antal tilslutninger? Måske køre den nye blæser 100% hvis det ikke passer helt sammen. Køre den nye blæser slet ikke skal du slukke med det samme.
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Tak for hurtigt svar! Så langt er jeg slet ikke kommet endnu, ville først lige spørge om man kunne
![]() Redigeret af jacobe - 22-Marts-2019 kl. 20:35 |
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Hvis strømforsyningen kan åbnes er det intet problem, eventuelt med et par samlemuffer til ledningerne- Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Tak for hjælpen, det gik helt fint med at skifte blæseren ud og maskinen blev mærkbart mere tyst. Men da den så ville installere tre års Win10-opdateringer gik der ged i den. Microsoft support foreslog at nulstille pc'en. Nu kan den slet ikke finde et operativsystem. Super ....
![]() |
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Hent Windows 10 på en USB og start reinstallation
|
|
![]() |
|
Hm ... Kan man bare det?
|
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Hvis du har haft Windows 10 på en pc, så er licens gemt i "skyen".
Så du inst. bare en ny Windows 10 og når den spørger om licensnøgle, vælger du bare at det udfyldes senere. Du går ind på https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10 Vælg Download Værktøj nu. Så kan du lave en USB nøgle du kan inst. Windows 10 fra |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |