|
One Plus ( 1 ) |
Besvar |
Forfatter | |
Elmand
Bruger Oprettet: 06-April-2012 Sted: 2730 Herlev Status: Offline Point: 100 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Marts-2019 kl. 22:39 |
Så døde min elskede oneplus one, jeg har gudskelev en 3 T i reserve. Rigtige mænd har jo ikke backup,
men græder længe.-- Findes der et trick til at kunne hente nogle dataer ud af den. Cednariet er følgende klasiske. Røgud af brystlommen og rammte en genstand på jorden med glasset.- Der blev bare et hak og en revne. Viser billede uden problem- kan ringes og bootes op og min PC kan se den.- Jeg kan ikke stryge på skærmen og derved ikke åbne den. Findes der et trick til at jeg kan hente dataer til min pc. vh Kurt Bjerretoft |
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
kan ikke lige huske oneplus' recovery. men hvad sker der, hvis du booter den op i det? skal man mounte der også?
|
|
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 971 |
Funktioner
Tak(1)
|
Har du ikke en Google konto, når nu det er en Android telefon? Der har du backup af stort set alt (kontakter, Apps, billeder, filer, etc..).
Redigeret af Deschain - 01-April-2019 kl. 12:16 |
|
kamala
Junior bruger Oprettet: 12-Oktober-2004 Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skulle gerne kunne købe et OTG kabel således at du kan tilslutte en mus til den, for at låse den op. Har selv købt kablet men aldrig selv fået gjort det, da konen smadrede hendes telefon.
|
|
rktdi
Guld medlem Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvad er det præcist du mangler back up af? mener også at stort set alt jeg har brug for på min samsung er backed up hos google
|
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
Elmand
Funktioner
Tak(0)
|
Har desværre ikke backup på Google
Vh Kurt Bjerretoft
|
|
Elmand
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for tip om OTG kabel. Jeg kikker mig om efter det
Vh Kurt Bjerretoft
|
|
Elmand
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har bla.en aftalekalender fuld af møder for det næste kvartal.- Desuden en del vigtige noter. Vh. Kurt Bjerretroft
|
|
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 971 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er det en god ide at få oprettet, når du får en ny telefon
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5276 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ved ikke om det kan lade sig gøre uden brug af touchscreen, og har ikke selv brugt det:
Så kan data måske overføres til din anden OnePlus 3T ?? |
|
Mvh. JørgenT
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5276 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men ellers måske hvis du kan "fjernstyre" på et OTG kabel med extern mus+tastatur:
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |