|
Chromecast built in |
Besvar |
Forfatter | |
AndreasP
Bruger Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 110 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-April-2019 kl. 15:10 |
Hej allesammen
Jeg pønser på at købe en Onkyo RZ830 forstærker, der har indbygget Chromecast. Jeg er dog lidt i tvivl om, hvor godt det virker? Er der nogen, der kan svare på:
Jeg ved at bl.a. Sony's populære STR-DN1080-model også har chromecast indbygget. Måske nogle brugere herfra kunne hjælpe? Alternativet er en Yamaha a880 eller Marantz 7012, hvor jeg smider en Chromecast i HDMI-porten. Hvad tænker I?
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
Af en glad ejer af almindelige Chromecast. Så er forbindelsen stabil. Da når du caster, er det ikke fra mobilen du streamer fra. Du beder beder den indbyggede Chromecast om at afspille det specifikke link, så er din mobil lige gyldig til du skal streame noget nyt
|
|
AndreasP
Bruger Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 110 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay. Jeg har også en almindelig Chromecast Ultra og den fungerer glimrende.
Her tænker jeg dog specifikt på de receivere, der har indbygget Chromecast, såsom Onkyo, Sony og Pioneer. Hvordan er kvaliteten af den indbyggede chromecast?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |