|
gl. yousee box |
Besvar |
Forfatter | |
Niller55
Guld medlem Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-April-2019 kl. 19:42 |
Hej,
Hvis der er en der ligger inde med en gl. yousee box så vil jeg godt købe den til ca 100 kr, da min egen er stået af - og jeg vil bare ikke betale 100 kr i leje til yousee for deres nye box.. nils |
|
Andy666
Bruger Oprettet: 05-Oktober-2011 Sted: Kgs. Lyngby Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hejsa,
Jeg mener jeg har en liggende. Den er i Lyngby. Skal den sendes?
|
|
LG OLED 65B7V
Pioneer VSX-934 DALI Lektor 3 DALI Lektor LCR DALI Lektor 1 DALI FazonMikro OPTOMA UHD42 EliteScreens 120" Cinegrey Panasonic DP-UB450 |
|
Niller55
Guld medlem Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det Lyder fint - jeg kan hente den hvis du giver et tidspunkt
og sted, ( er blevet pensionist så har
tiden -: ) så bare skriv, sms,
ring så kommer jeg forbi. mvh..... Nils Baunbæk (KBH NV Redigeret af Niller55 - 11-April-2019 kl. 21:52 |
|
st1
Bruger Oprettet: 31-Maj-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 191 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når du siger gammel, er det så en Samsung (kabel-TV) eller en Cisco (IPTV)? Hvis det er en Samsung, er det så en SMT-H3126 (PVR) eller SMT-H3106 (Zapper)? Eller måske er det en Yousee YouBio box (Netgem 7700)? Eller sågar "den gamle" Humax YSR-2000? Hvis det *ikke* er en Samsung så er det ligement, boksen er låst til dit abbonement. Men som du spørger tænker jeg at det må være en Samsung SMT-H3126 (YouSee Plus) boks. Også kan du sagtens købe en her, f.eks. af Andy666 Eller i på DBA - der er adskillige til salg; de fleste vil nok blive henrykte over at komme af med den. (Hvis det går helt galt her jeg vist et par stykker liggende ude på "lageret" som du kan få mod et symbolsk beløb - jeg skal dog lige grave dem frem af bunkerne...)
Redigeret af st1 - 10-April-2019 kl. 21:05 |
|
st1
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil opfordre dig til at fjerne telf med det samme - det kan du PM'e til sælger!
Redigeret af st1 - 10-April-2019 kl. 22:05 |
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så skulle du måske så også undlade at citere det 😉
|
|
st1
Funktioner
Tak(0)
|
Sikke et klarsyn... Sikket et bidrag til tråden og emnet... Sikke en value-add... Nej, for hvis jeg ikke citerede, så ville det jo ikke være kildereference... |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |