|
Minijack til optisk |
Besvar |
Forfatter | |
Daal87
Junior bruger Oprettet: 23-Januar-2017 Status: Offline Point: 31 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-April-2019 kl. 18:54 |
Hej :)
Kan det lade sig gøre at få lyden fra min Optoma hd141x projektor ud i mit logitech z-5500 surround anlæg, hvis det kan hvilke kabler skal der så bruges? Der er minijack udgang i projektoren. Vil helst have surround lyd, men hvis det ikke kan lade sig gøre må jeg nøjes med stereo og sub. Håber i kan hjælpe :)
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5284 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og Z-5500 ser ud til at have AUX indgang, så ingen grund til optisk omvej: Så han/han 3,5mm minijack ledning burde vel kunne klare det (har ikke selv erfaring med de 2 dimser)
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19481 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmmmm, projektoren er vel ikke afspiller?
Et eller andet sted, er der vel en “dims” der sender billede og lyd til projektoren. Måske det var lettere at hente lyd ud af den “dims”? Klaus
|
|
Daal87
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, jeg har en android tv box til at se film fra og Playstation 4, men vil ikke skifte kabel frem og tilbage mellem android box og PS4 :)
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19481 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er vel heller ikke nødvendigt? Et optisk kabel mellem den ene enhed og Logitech og et coax kabel mellem den anden enhed og Logitech, for så at vælge input på logitech enheden. Klaus
|
|
Daal87
Funktioner
Tak(0)
|
Android box'en har kun optisk, og mener også kun PS4 har optisk, så det kan jeg ikke :)
|
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Jo..... Så får du surround, frem for stereo fra projektoren. Klaus
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5284 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mvh. JørgenT
|
|
Daal87
Funktioner
Tak(0)
|
Super, jeg prøver at bestille sådan en :)
Mange tak for hjælpen :) |
|
JørgenT
Funktioner
Tak(0)
|
Et andet alternativ er Toslink Y-splitter/samler dims:
se beskrivelse i link hvordan den bruges
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |