|
Power pris forvirring |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9402 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-April-2019 kl. 20:41 |
Jeg har det sidste stykke tid kigget på en Sony ST5000.
For et par uger siden kostede den vist 5600kr i Power, jeg var dog ikke hurtig nok til at slå til. Så i onsdags besluttede jeg at køre forbi Power på vejen hjem. Onsdag morgen stod den til 6999 på power.dk Jeg havde samme morgen set den hos wupti til 6699kr, så tænkte at man kunne få den til samme pris i power. De har jo deres pris robotter osv. Hmmm i selve power stod den til 7999 på deres elektroniske prisskilt. Synes ellers deres reklamer påstår at det er samme pris på power.dk og i butikken. Jeg fik fat i en sælger, som kunne fortælle at prisen var helt forkert. Den skulle være 13.999kr. Jeg checkede så på power.dk, der stod den så nu til 13.999kr. Nå umiddelbart så burde det jo ikke være et problem, da Power reklamerer med at de matcher prisen. Så forventede stadig de ville sælge den til 6699kr. Det ville sælgeren ikke, da den jo kostede meget mere, det var alt for stort pris afslag. Der mistede jeg lidt tiltroen til power. Jeg skulle også have en del andre dyre varer, men besluttede at når de ikke har styr på deres priser, samt de ikke holder hvad de siger i reklamerne. Så er det nok ikke stedet jeg havde lyst til at handle i.
|
|
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Online Point: 1109 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lige nu står sættet til 6990,- på Power's hjemmeside...
Frank
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skulle have holdt på din ret. Når de lover prisgaranti, så har de da også bare at holde den. Så er det da lige meget om det er under halv pris.
Redigeret af Nagash - 18-April-2019 kl. 21:04 |
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9402 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Smid lige et link til den prisgaranti. På forhånd tak.
|
|
lahan
Funktioner
Tak(1)
|
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak. Jeg så kun samme pris i butik og på net.
|
|
renep
Bruger Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 230 |
Funktioner
Tak(0)
|
... og med småt er der en liste over de specifikke butikker som garantien gælder, og her er Wupti ikke iblandt (selvom Bilka er).
|
|
A.M.
Bruger Oprettet: 27-Maj-2017 Sted: Aarhus C Status: Offline Point: 182 |
Funktioner
Tak(0)
|
De 5600 kr. bundede i, at Power havde -20% på alle soundbars. |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det virker til at være en typisk elevatorvare.
Den ene uge er prisen høj. Næste uge er den lav. Det får besparelsen til at se fantastisk ud. Og skulle man være så dum at købe til den høje pris, får man forskellen retur inden for deres prisgaranti. Derfor er der ingen der klager. En metode mange kæder benytter sig af. Man kan undre sig over, at der ikke er mere focus på den slags ufin markedsføring.
Redigeret af Mufti - 19-April-2019 kl. 06:33 |
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor ikke bare købe varen hvor den er billigst?
|
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville købe, en så stor vare, et sted hvor der er fri retur Porto eller kan aflevere igen. Dog skal man passe på, bestilte noget ved hi-fi klubben online, det skulle afleveres i der online butik i Aarhus, og de ville ikke hjælpe med retur transport.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |