|
Jesus vender tilbage - Jens Jørgen Thorsen |
Besvar |
Forfatter | |
uffidon
Super bruger Oprettet: 22-Februar-2007 Status: Offline Point: 344 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-April-2019 kl. 15:57 |
Er der nogen som ved om filmen "Jesus vender tilbage" af Jens Jørgen Thorsen kan ses på nettet, købes på DVD eller på anden måde ses? Jeg har aldrig set den, men husker den skabte en del debat i start 90'erne og jeg vil derfor gerne se den da den virker relevant i forhold til tidens debat om religionskritik/blasfemi.
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
er godt klar over at du nok har brugt google - men prøv bare lige en gang til - Det her var et af de første hit jeg fik https://bibliotek.dk/da/work/870971-tsart:81912513
|
|
uffidon
Funktioner
Tak(0)
|
Du linker til "Lars Schwander, interview med Jens Jørgen Thorsen" side 34-42. Men tak for den slet skjulte sviner
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at kontakte DFI, cinemateket.
|
|
uffidon
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det ser ud til at være eneste mulighed, jeg vil tage forbi når lejligheden byder sig, men bor langt fra København så hvis nogen har filmen og vil sælge eller låne den ud er jeg meget interesseret.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |