|
Android og Apple TV fjernbetjenings app |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Silentbob
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-April-2019 kl. 19:11 |
Jeg har har både Apple og Android TV.
Hovedparten af tiden styrer jeg dem med vores Logitech Harmony og det fungerer rigtig godt. Men af og til, når jeg skal indtaste passwords søge efter noget på Youtube, er det en smule omstændig at bruge onscreen tastatur. Så jeg tænkte på at anvende en fjernbetjenings app til min android mobil der kan betjene begge enheder og hvor man bruge mobilens tastatur. Men kunne godt bruge et par forslag, hvis nogen har gjort sig nogle erfaringer?
Redigeret af Silentbob - 25-April-2019 kl. 19:53 |
|
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4574 |
Funktioner
Tak(1)
|
Der findes en 'Android TV' app til både Android og iOS, som kan bruges til at styre og indtaste tekst på Android TV.
Til Apple TV skal man have fat i en iPhone eller iPad, hvor der automatisk glider et tekstfelt ned fra toppen af skærmen, når der er et tekstfelt henne på skærmen. Bruger man iClouds nøglering (tror jeg det hedder), så kan man i disse situationer via Touch / Face ID få adgang til sine passwords og automatisk overføre det til Apple TV. Jeg er ikke bekendt med, at der findes en app til Android, som kan styre Apple TV. Den del tror jeg, at Apple styrer med rimelig hård hånd.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Silentbob
Funktioner
Tak(0)
|
Øv, men mange tak for svaret. Mit Apple eventyr stopper ved Apple TV. Ipad eller iPhone bliver det aldrig til. Så må jeg nøjes med onscreen tastatur.
|
|
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19457 |
Funktioner
Tak(0)
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4574 |
Funktioner
Tak(0)
|
Klaus: Virker den også med tekst-input?
|
|
|
|
Silentbob
Funktioner
Tak(0)
|
Det vil jeg også meget gerne vide. Jeg har fundet en del apps der påstår at kunne styre Apple TV fra en android telefon, men ingen der beskriver noget om tekst input.
Redigeret af Silentbob - 27-April-2019 kl. 06:58 |
|
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19457 |
Funktioner
Tak(1)
|
I følge artiklen er der en funktion der hedder “keyboard”.
Kender ikke produktet, vi er “fuldt æBlificeret” her i huset Klaus
Redigeret af KlausDM - 27-April-2019 kl. 07:28 |
|
Silentbob
Funktioner
Tak(0)
|
Takker. Giver den et kig.
|
|
|
|
Rasmus Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Meld endelig tilbage, om det virker
|
|
|
|
Silentbob
Funktioner
Tak(0)
|
Skal jeg gøre. Bliver dog nok først engang i slutningen af næste uge, jeg får tid.
|
|
|
|
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har prøvet den. Kunne ikke få den til at virke med en ATV 4K.
|
|
Rasmus Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Øv
|
|
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |