recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Annulleret: sælges Panasonic TX-65FZ950E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Annulleret: sælges Panasonic TX-65FZ950E

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Annulleret: sælges Panasonic TX-65FZ950E
    Sendt: 01-Maj-2019 kl. 14:55
 I behøver ikke at skrive at jeg har knald i låget, det ved jegConfused

Jeg er så inderligt glad og tilfreds med mit nuværende TV. Men jeg går jo rundt og tumler med tankerne om hvor spændende det kunne være at prøve det nye 65GZ2000E af,  i alle ender og kanter. Så nu tager jeg altså chancen og ser om der nogen der er interesseret i at købe mit nuværende TV. Bliver det solgt er det fint, bliver det ikke solgt er det lige så fint. Så jeg er ikke til at forhandle pris med (Synes nu også at det er en okay pris som jeg kommer op med.)

TV´et står i 2770 Kastrup. Det er fra januar 2019, har ikke rundet 1000 driftstimer endnu. Det er helt som nyt på alle måder, panelet er enestående godt, og uden tint og andet tant og fjas.

Desuden er TV kalibreret af Thomas fra TV Kalibrering dk. Der er puslet om TV´et og passet nærmest ekstremt godt på det. Jeg har ikke set alle OLED TV/modeller, men for for mig er billede kvaliteten her optimal.

Du kan læse alt om mit TV i denne tråd:

Prisen er 20.500 kr. ex forsendelse. Emballage og kvittering forefindes.

En seriøs køber er meget velkommen til at komme forbi og teste mit TV på alle leder og kanter.

Salget haster ikke, for det nye kommer i givet fald først til juni. Men ønsker du TV´et med det samme, så finder vi ud af det.

Edit: Jeg holder salgstråden åben indtil førstkommende søndag. Såfremt at der ikke er kommet seriøse henvendelser til den tid, jamen så fortsætter jeg mig med at glæde mig over mit nuværende TV. Jeg kan jo ikke hamle op med prisen på et LG TV, sådan er detSmile

Redigeret af Hother - 04-Maj-2019 kl. 11:22
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2019 kl. 09:14
Nu skal du jo ikke kun tage mine ord for gode varer hvad angår mit Panasonic 65FZ950E. Vincent Theo fra HDTVTEST har lavet en test af TV´et, og den kan ses her:

Også AVFORUMS har testet TV´et, deres mening om TV´et kan du så læse her:

Rigtig god dag til alleSmile

Redigeret af Hother - 02-Maj-2019 kl. 09:17
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2019 kl. 11:50
Kom der Dolby Vision opdatering til dette lækre TV ?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2019 kl. 14:19
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Kom der Dolby Vision opdatering til dette lækre TV ?

Nej ikke til mit nuværende TV. HDR10+ har det.

I øvrigt har den gode Vincent Theo lavede sammenligninger af visse HDR10 videoer op i mod Dolby Vision. Her ser resultatet måske mindre besnærende ud:

Redigeret af Hother - 02-Maj-2019 kl. 14:40
Til top
peterhansen1982 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2010
Point: 689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterhansen1982 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2019 kl. 14:50
Hvor ville jeg gerne være den nye ejer af dette fantastiske TV, men med en hustru der lige er startet på karrieskift og dermed SU i 3 år vil jeg nok blive dræbt et par gange så må hellere leve med det gamle LG E6. Held og lykke og fin pris i min optik
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2019 kl. 14:54
Oprindeligt skrevet af peterhansen1982 peterhansen1982 skrev:

Hvor ville jeg gerne være den nye ejer af dette fantastiske TV, men med en hustru der lige er startet på karrieskift og dermed SU i 3 år vil jeg nok blive dræbt et par gange så må hellere leve med det gamle LG E6. Held og lykke og fin pris i min optik
Mange tak. Ind i mellem - ret sjældent faktisk, må man prioritere fruen før AV-udstyrLOL
Til top
Gromit Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-April-2006
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gromit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2019 kl. 18:32

Hej Hother,

Hvad i alverden skete, der lige der, kære Hother...! Confused

Jeg er dybt forundret og målløs over, at du vil sælge dit nyindkøbte Panasonic TX-65FZ950E...

Jovist, kan vi alle føle os nysgerrige over det ”nyeste-nye” - just efter vores seneste anskaffelse. Den følelse kender jeg fra mange andre – især med biler - hvilket jeg heller ikke forstår. Confused

Du, anses for, at være én af det mest troværdige medlemmer her i forummet – inklusiv undertegnede.

Hvorledes, er din beslutning og overvejelser overhovedet kommet på, at du vil sælge din dejlige fladskærm? Hvad er det, som du søger efter? Og hvorfor? 

Du har utvivlsomt dine begrundelser, som kunne være interessant, at få belyst.

Afslutningsvist, så jeg begriber ikke, hvorfor du (med økonomisk tab) årligt vil udskifte til det nyeste-nye. Dertil er den teknologiske fladskærms udvikling ikke hurtig nok.

Bedste hilsner,

Redigeret af Gromit - 02-Maj-2019 kl. 18:47
SONY AF8 65", SONY STR-DN1080, Panasonic DP-UB820, Monitor Audio Bronze 6 Theater Package
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2019 kl. 19:00
Oprindeligt skrevet af Gromit Gromit skrev:

Hej Hother,

Hvad i alverden skete, der lige der, kære Hother...! Confused

Jeg er dybt forundret og målløs over, at du vil sælge dit nyindkøbte Panasonic TX-65FZ950E...

Jovist, kan vi alle føle os nysgerrige over det ”nyeste-nye” - just efter vores seneste anskaffelse. Den følelse kender jeg fra mange andre – især med biler... Wink

Du, anses for, at være én af det mest troværdige medlemmer her i forummet – inklusiv undertegnede.

Hvorledes, er din beslutning og overvejelser overhovedet kommet på, at du vil sælge din dejlige fladskærm? Hvad er det, som du søger efter? Og hvorfor?

Undskyld mig, men jeg begriber ikke, hvorfor du (med økonomisk tab) årligt vil udskifte til det nyeste-nye. Dertil er den teknologiske fladskærms udvikling ikke hurtig nok.

Bedste hilsner,

Hej, og mange tak for dit venlige indlæg.

Jamen som det vel nærmest fremgår af selve salgs annoncen, så har jeg også været i syv sind om jeg skulle sælge/købe. Og det er jeg fordi at mit nuværende TV for mig er så  - undskyld udtrykket "Bragende fremragende".

Jeg havde slet ikke haft i tankerne at skifte TV. Det der trikker mig er de info som jeg får fra bekendte, primært i udlandet. Meget omkring det nye 65GZ2000 er allerede kendt nemlig, at Panelet bliver trukket ud af LG´s produktionslinje, hvorefter Panasonic selv færdiggør dem. Det skyldes bl.a. at man ønsker at implementere et "Power Management" system, som bl.a. skal forbedre billedekvaliteten og her måske specielt kontrasten. Om de forskellige tiltag reelt har indvirkning, det ved jeg ikke.

Herudover har Panasonic øvet sig en del med deres i forvejen glimrende HCX processor, og yderligere forbedret farver, billedeforløb m.v. For mig lyder det hele meget spændende.

Jeg søger såmænd ikke noget specielt - andet end det bedste, inden for de rammer jeg har. Og jeg ved måske om nogen, hvad det koster at skifte TV. Jeg ser sådan på det, at billedekvalitet er min hobby, og lægger jeg det hele sammen, så er mine udgifter ikke større end så mange andre hobbies.

Som også nævnt, så får jeg bestemt ikke ondt nogen steder hvis mit nuværende TV ikke bliver solgtSmile     

Redigeret af Hother - 02-Maj-2019 kl. 19:04
Til top
Gromit Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-April-2006
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Gromit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2019 kl. 19:17
Jovist, vi har alle vores begrundet prioriteringer iht. vores økonomiske formåenhed. Wink

Fladskærme, Hi-Fi udstyr, biler, kæresten & konen, heste & hunde, udlandsrejser, indbo, boligen herhjemme, boligen i udlandet, restaurant besøg, sejl- og motorbåde, tøj, aktier, sommerhus, mad, campingvogne, racercykler, motorcykler, sportsudstyr... osv, osv.

Håber, at du får indfriet dine fladskærms forventninger.

PS.
Altid en fornøjelse, at læse dine indlæg. 

Bedste hilsner,

Redigeret af Gromit - 02-Maj-2019 kl. 19:26
SONY AF8 65", SONY STR-DN1080, Panasonic DP-UB820, Monitor Audio Bronze 6 Theater Package
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2019 kl. 19:53
Bare gi den gas ,Hother Wink
Jeg så dokumentaren om Singapore Airlines introduktion af den nye 1. Klasse på London-Singapore .Der var en fyr med på turen,der simpelthen samler på boardingpass fra jomfruflyvninger på 1. klasse (!) Set i det lys er det en meget billig passion,at udskifte sit TV en gang om året . .

Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2019 kl. 20:07
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Bare gi den gas ,Hother Wink
Jeg så dokumentaren om Singapore Airlines introduktion af den nye 1. Klasse på London-Singapore .Der var en fyr med på turen,der simpelthen samler på boardingpass fra jomfruflyvninger på 1. klasse (!) Set i det lys er det en meget billig passion,at udskifte sit TV en gang om året . .

Jo, den "Udsendelse" har jeg set - ret spændende. Men flyve uha, jeg har fløjet så meget, og ikke sjældent lidt længere ruter qua mit tidligere job, så bording kort, selvom det ikke var fra jomfru - flyvninger, ar jeg set rigeligt af.

Nu bliver det kun til en tur til Malta, alt for sjældent.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2019 kl. 18:04
Nå, men mon ikke jeg lige så godt kan konkludere, at der ingen interesse er for køb af mit dejlige TV.

Det gør ikke det mindsteSmile

Skulle der nu være en enkel med interesse, så giv lyd fra dig.
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu