|
B&W Ds6 s3 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Speaker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2017 Sted: Spentrup Status: Offline Point: 144 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Maj-2019 kl. 08:27 |
Har sådan et sæt i hvid og i pæn stand
Er der nogen der kan prissætte dem eller en der er interesseret i dem?
|
|
![]() |
|
Flomsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2013 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 112 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvis du går her ind
Tryk på "sold/expired" og i filter markere du Denmark, så kan man se hvad de er blivet solgt for brugt.
Redigeret af Flomsen - 05-Maj-2019 kl. 09:18 |
|
![]() |
|
Speaker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2017 Sted: Spentrup Status: Offline Point: 144 |
Tak for det
|
|
![]() |
|
Flomsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2013 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 112 |
men priserne på Dba er hvad det er bliver lagt op til, kan nemt være der er blivet forhandlet om prisen i privat besked og solgt billigere. Men så har du da noget at gå ud fra
![]() |
|
![]() |
|
Så vidt jeg lige kan se er de fleste den gamle model, som kun virker med dolby prologic, og ikke DS3 modellen som jeg har?
|
|
![]() |
|
Jeg mente S3 modellen
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5055 |
Der er da ikke andet end S3 modellen og i alle prislag.
|
|
![]() |
|
Mine står der S3 på og der er kun et logo på foran, så der er vi ikke helt enige
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5055 |
Du skal også kigge på om der er en diskant højttaler. Den var ikke med på den gamle model. Jeg har ejet begge slags
|
|
![]() |
|
Der er en diskanthøjtaler
|
|
![]() |
|
Præcis! Og så er det S3. Og prisen starter ved 1500 og slutter ved 3299
|
|
![]() |
|
Tak
Så må vi se om nogen er interesserede
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |