|
Fastspeed - erfaringer |
Besvar | Side 123 6> |
Forfatter | |
zunex
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 12-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Maj-2019 kl. 09:37 |
Det klør i musearmen for at asap skifte til Fastspeed og mine 1000 mbit til 249,-
På den anden side er ustabilt internet ikke liige det, der giver point på hjemmefronten. Så - alle jer glade forsøgskaniner: Fortæl, fortæl, og del jeres erfaringer med denne nye spiller på markedet. Tak!
|
|
AnyFellow
Bruger Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 100 |
Funktioner
Tak(0)
|
De åbnede for bestillinger i mandags, så umiddelbart er der vel ikke nogen, der har erfaringer med dem endnu?
|
|
zunex
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 12-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sikkert ikke... men nu er der i alle fald et sted at dele. Og en vigtig erfaring er i høj grad også hvordan og hvor meget de har styr på leveringen :)
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1026 |
Funktioner
Tak(1)
|
Fastspeeed virker lige så godt (eller dårligt) som Hiper og Yousee - da det er sidstnævntes kabler, teknik og teknikere, der står bag. Det er ovenikøbet den samme router. Så alt er identisk. Forskellen bliver kun pris og kundeservice.
Jeg har Hiper 100/25 (229 kr./måned) via kabel-tv, og er ikke udpræget tilfreds. Hastigheden er i top, men der er ofte kortvarige smånedbrud. Det bliver ikke anderledes med FastSpeed. Men 20 kr. ekstra for 10 gange så hurtig download (i hvert fald teoretisk) er jo stadig en god deal. (havde Hiper 100/25 (98/34) via telefonstikket tidligere på en anden adresse for knapt et år siden. Det kørte som skidt fra en spædkalv - helt problemfrit. Det kan jeg desværre ikke få nu.)
Redigeret af longjohn2 - 15-Maj-2019 kl. 17:08 |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har yousse 150/30.
Det kørte noget ustabilt. Så fik jeg Google wi-fi i stedet for yousee routeren. Det løste mine problemer med udfald og dårlig dækning. Jeg er mega tilfreds nu. Umiddelbart ser Fastspeed ud til at have kompetente folk bag. Der er selvfølgelig en chance for at det ender som Tjeep. Så hvis jeg var dig vil jeg se tiden an. Lad os håbe at de får priserne på bredbånd til at rasle ned. Det jeg savner i markedet er billig mobildata. Synes 220,- hos Oister er lovligt dyrt til sommerhuset. Redigeret af Mufti - 15-Maj-2019 kl. 17:28 |
|
dieseldk
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har bestilt en 20,- for 10x hastighed det er man nødtil at prøve.
Kommer fra hiper som har kørt helt stabilt for mig så det forventer jeg også fastspeed kommer til det er jo samme netværk bagved. Men ingen erfaringer endnu, de var dog hurtige nok til at bekræfte teknikker besøg, som åbenbart skal til for at skifte fra 100 til 1000. |
|
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 787 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er faktisk flere forskelle, bl.a. størrelsen på den indkøbte kapacitet, de forskellige steder i landet. Hvis kapaciteten ikke rækker, så vil du opleve det i de travle timer.
|
|
dieseldk
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja hvis de ikke får købt plads nok hos yousee kan det give begrænsninger på hastigheden, men det skal jo også være helt skævt hvis de så ikke levere 100 Mbit ved spids belastning.
De får nu en chance også selvom hiper lige pludseligt kan give samme pris når man vil opsige
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1026 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så skal jeg vist have gang i en opsigelse til Hiper ...
|
|
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kontaktede dem og spurgte, hvilken hastighed de ville garantere 24/7 (med forbehold for nedbrud, selvfølgelig). Deres svar: 0 kbit.
Med andre ord - du spiller hasard med din hastighed, hvis du køber hos dem. Du kan ikke være sikker på, at du får det, du har betalt for, og hvis du ikke gør, så vil de ikke give nogen form for kompensation. I og med, at det kører over Kabel-TV Coax, så deler du din hastighed med alle de andre i din ejendom/højhus, som kører på samme Kabel-TV forbindelse. Og hvis alle disse lige pludselig skal streame Game of Thrones, så kan du hurtigt løbe tør for tilgængelig båndbredde - det er det, der sker i mange lande med lige præcis Game of Thrones... |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
dreamz
Guld medlem Oprettet: 23-Februar-2008 Status: Offline Point: 857 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken router benytter fastspeed? Er det den samme som med YouSee/Hiper (Sagem Fast 3890V3)?
|
|
Flomsen
Bruger Oprettet: 09-Oktober-2013 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 112 |
Funktioner
Tak(1)
|
Går du her ind for du svaret |
|
Besvar | Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |