|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mulle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-September-2004 Status: Offline Point: 56 |
![]() Sendt: 17-December-2006 kl. 22:41 |
Hej, har googlet og læst meget her i forumet omkring ovenst. og er faldet over denne side: http://www.plasma-lcd-facts.co.uk/home/ Ud fra billederne ser plasma jo væsentligt bedre ud - og mine 2 største bekymringer omkring burn-in og afvikling af fx playstation skyder siden også ned - samtidig med at en levealder på en plasma på 27 år vist dækker behovet Nogen kommentarer til siden ? Det bliver vist en Plasma - selvom jeg hele tiden har været sikker på, at det skullle være lcd......... hmm underligt som man kan skifte mening hele tiden omkring en død ting som et TV Vh. Morten
|
|
![]() |
|
rasmuslarsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2005 Status: Offline Point: 259 |
![]() |
Siden er en del af en promoveringskampagne, dog er flere af tingene da sande og korrekte, men du skal nok ikke danne din mening udelukkende på grundlag af siden.
|
|
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
|
![]() |
|
Yonzie ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Siden er lavet af de tre i bunden, så ja, det er reklame.
Meningsundersøgelser kan man få til at vise hvadsomhelst, så de quotes med at xx% mener noget er nærmest ligegyldige. Dermed ikke sagt at plasma er dårligere end LCD, tværtimod (ifølge mig ihvertfald ![]() Angående burn-in hænger "problemet" nært sammen med dine vaner og hvornår i fjernsynets levetid du eks. spiller playstation. Der er skrevet meget om burn-in her allerede, ofte under emner som "indkørsel af...". Start med at læse dem. Nu ved du at det primært er i starten af TV'ets liv problemet opstår. Panasonics nyeste skærme (PV60/600) er desuden ekstra modstandsdygtige overfor burn-in. Dermed ikke sagt at det ikke kan gå galt hvis du ofte spiller samme spil mange timer i træk. Dertil er LCD klart bedre. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12437 |
![]() |
Denne side er blevet diskuteret i mindst to tråde før. Hvorfor lave endnu en tråd mere?
Redigeret af Naiera - 17-December-2006 kl. 23:25 |
|
![]() |
|
Mulle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-September-2004 Status: Offline Point: 56 |
![]() |
Oh undskyld Naiera - moralens store vogter Som skrevet har jeg googlet og læst meget her - men ikke set/fundet den her før. Jeg skal nok lede 6-8 timer længere næste gang, før jeg tager mod til at starte en tråd........ Og du skal ikke tænke på at linke til de tråde, du helt har styr på vh. Morten
|
|
![]() |
|
Joho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: 2100, Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
Med god hilsen
John |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Hva`er den dybere mening med denne tråd? Hvad forventer du at der kommer af nyt frem?? Eller skal der bare laves lidt mere "rav i den"? lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jojo - tak for hjælpen! Irev - det var egentlig bare for at høre nogle meninger omkring siden - og nej ikke for at lave rav i den - men efter min mening kan Naiere da bare undlade at skrive noget, istedet for at virke småirriteret over at jeg ikke har fundet tråden i min søgen tidligere. Og så var det jo skrevet med lidt ironi, ikk......
|
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Okay! Der har bare været så forfærdelig meget ballade over netop dette spørgsmål........folk bliver utroligt ophidsede hvis man tillader sig at anbefale noget andet end netop det DE har investeret i. lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
Der er ikke så meget mystik her.
Fabrikanterne satser på større skærme, 42" og derover. Problemet er at myter og sælgere bilder folk ind at de skal købe LCD TV, samt at hvis det blir for stort får man dårlig billedekvalitet og skal sidde 5 meter fra ( passer på LCD men ikke på Plasma ). De nye teknologier starter ved 50", så man har et problem - folk køber stadig små LCD TV. Derfor denne "markedsoplysning". |
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |