recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Cmore på Android tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Cmore på Android tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Cmore på Android tv
    Sendt: 01-Juni-2019 kl. 18:05
Hej
Har fået et godt tilbud på at udskifte familiens mobil abonnementer til Yousee. De månedlige udgifter går lige op, hvis jeg dropper Spotify family og Netflix, til fordel for Yousee musik og Cmore til serier og film. Sælgeren mener at lydkvaliteten nogle gange er bedre med Yousee musik og jeg syntes det ville være rart med noget andet indhold på fil og serie fronten. Så det ville nok ikke skade at prøve noget nyt. Men det jeg begynde mig mest om, er om jeg overhovedet kan bruge Cmore i en ordentlig kvalitet. Jeg har kun Android tv, og der er ingen apps til Android tv. Så det betyder at vi skal bruge Chromecast. Vil jeg kunne få max kvalitet samt 5.1 lyd ved det?
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Juli-2017
Status: Online
Point: 1127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2019 kl. 18:41
Jeg ville ikke lave det skift. Syntes udvalget af film hos Cmore er sløjt, deres billedkvalitet er ikke i top. Har lige åbnet et Netflix abonnement og deres billede og lyd er bedre. Umiddelbart så har de også nyere og bedre film. Har Telmore musik og det er det samme som YouSee musik .... der er kvaliteten i top....

Frank 
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2019 kl. 18:54

You See har App til Android TV, som kan bruges på Sony, og Philips TVer.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2019 kl. 18:56
Tak
Kan man se Cmore film og serier med Yousee appen?

Redigeret af -claus- - 01-Juni-2019 kl. 18:57
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2019 kl. 19:02

Ja det kan man da, såfremt at der haves den streaming tjeneste, det skal være via You See, kan ikke bruges på C More App'en og C More kan ikke bruges på You See.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Juli-2017
Status: Online
Point: 1127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2019 kl. 19:52
Jeg har Android tv, der på har jeg appen instaleret, min internet udbyder er fullrate og derigennem streamer jeg Cmore. Har også appen på telefonen og caster til enten tv eller projektor. Det hele fugere fint, men billedet og lyden er som dvd og ikke Blu-ray...

Frank 
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2019 kl. 20:05

Ja, der bruges ikke HD lyd, det er enten Stereo som ved brug af f.eks NEO:6 indstillingen på Reciver giver en pæn Surround, eller også er det DD. 5.1, sådan er det på TV boksen, men på App bruges vist kun Stereo. Det er ikke efterprøvet, da der ikke er grund til det.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu