|
Sony med død Chromecast |
Besvar |
Forfatter | |
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Juni-2019 kl. 21:09 |
Mit Sony tv med indbygget Chromecast, Netflix, DR DK mm er pludseligt begyndt at opføre sig mærkværdigt.
Den indbyggede Chromecast caster intet længere - selvom den stadig optræder som Chromecast i fx Google Home appen, og når jeg prøver at caste musik til mit tv. Nogen med samme oplevelser, eller evt. løsning? Jeg tvivler på det kan betale sig af få skærmen repareret hos en tekniker. |
|
Steen
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den indbyggede Chromecast er en software. Har du opdateret den via Play Store? Eller genstarte hele tv'et
Redigeret af T-Duck - 03-Juni-2019 kl. 22:07 |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at "afinstaller" Cast i Play Store (man kan ikke rigtig afinstallere det helt, men blot gå tilbage til den version TV'et er født med). Genstart derefter TV'et. Ikke bare sluk og tænd, men rent faktisk gå ind i menuen og vælg genstart. Og så går du i Play Store og henter nyeste version igen. Så skulle det gerne komme til at virke igen.
|
|
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mit tv kan desværre ikke logge ind i Play Store. Jeg har sat Google op til totrinsgodkendelse, og når jeg godkende log in på mit tv (den tilsendte notifikation til min mobil) vender skærmen bare tilbage til log-in billedet, sådan kører det bare i ring i en evighed.
|
|
Steen
|
|
MaXer
Guld medlem Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1958 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan du komme ind under app indstillinger? Når det sker på Shield kan man gå derind og:
- tving til at standse - ryd cache - ryd data - start - genstart tv, via menuen
|
|
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet at genstarte din router? Det går jo igennem den...
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der lyder helt forkert at der ikke er adgang til Play Butik på TVet, et Android TV er da ikke meget værd hvis der ikke kan hentes App's, der bør der kunnes.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
isteen
Funktioner
Tak(0)
|
Rigtigt Radiomand, mit Sony Bravida smart tc er ikke ret smart. Heldigvis hjalp MaXers gode råd under indstillinger:
- tving til at standse - ryd cache - ryd data - start - genstart tv, via menuen Nu kan jeg caste fra min mobil til fladskærmen igen - tusind tak for hjælpen Redigeret af isteen - 04-Juni-2019 kl. 15:03 |
|
Steen
|
|
isteen
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor er det nu jeg genstarter via menuen (jeg holdt bare powerknappen på fjernbetjeningen inde i 5 sekunder)? |
|
Steen
|
|
MaXer
Guld medlem Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1958 |
Funktioner
Tak(0)
|
Godt at høre at det virkede!
Ved ikke hvordan det er på tv. På Shield er der et tandhjul helt i toppen når man navigerer helt op
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |