|
Tv slukker af sig selv? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
smolinsk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Juni-2019 kl. 12:06 |
|
Fjernesyn slukker af sig selv efter 20 min lige meget hvad jeg, det slukker kun når jeg spiller Playstation 4 ikke når jeg ser tv kanaler eller bruger tveet til andet.. Jeg har prøvet alt føler jeg, har rodet alle de timer indstillinger der er på tveet og også på Playstation. Meget underligt og unormalt, hvad gør jeg? Synes jeg har prøvet alt...
Mit tv er et sony KD-65X8505c
Redigeret af smolinsk - 25-Juni-2019 kl. 13:14 |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Bruges der CEC.? Prøv at deaktivere funktionen.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
smolinsk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
|
Hvad er cec?
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
På Sony hedder det Bravia link.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
|
Okay det prøver jeg
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
|
Lader være med at spille Playstation ![]() Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
det lyder som noget forældrelås - lyder virkeligt præcis somm hvis man skulle genere sine børn mest muligt til at spille mindst muligt.
|
||
![]() |
||
|
Hvordan skulle det chikanere?
Redigeret af smolinsk - 25-Juni-2019 kl. 21:11 |
||
![]() |
||
|
Nu har jeg prøvet at resette til fabrik tilstand, det hjælp første gang, men pludselig er den tilbage med timer på denne gang om at det slukker ned igen efter 20 min.. Sgu til at blive sindssyg af...
Redigeret af smolinsk - 25-Juni-2019 kl. 21:15 |
||
![]() |
||
|
Hjælper mig så ikke så meget..
|
||
![]() |
||
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1448 |
|
Tror det kan være en indstilling i din PlayStation. Slukker den sammen med TV, efter de 20 minutter?
Prøv at gå PlayStation indstillingerne efter. Som claus skriver, kan det være noget "børne-spille-begrænsning", på playStation. |
||
![]() |
||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
|
Jeg vil mene det er eco modes. I menuen kan du finde indstillinger for hvis du ikke bruger det, slukker tv´et. Kan så ikke fortælle dig hvor i menuen..
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |