|
Android TV - sort skærm |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
J.F.L ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 749 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Juni-2019 kl. 11:27 |
||
Hej
Mit Philips Android TV har fået en underlig fejl. Når jeg trykker på HOME-knappen så plejer der at komme en side frem med alle de apps jeg har installeret (Youtube, Plex, Netflix, TV2Play osv osv). Nu kommer der bare sort skærm når jeg trykker på knappen - og bagefter reagerer TV'et ikke på noget, så jeg er nødt til at slukke det. Jeg har prøvet at fjerne min googlekonto, rydde op i apps, cleare cache osv men intet hjælper. Nogle idéer?
|
|||
![]() |
|||
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1447 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Køb noget andet end Philips næste gang.
![]() |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Ja, med chance for at få varmet ørerne, vil jeg sige det samme. Har en Shield TV, der er ingen problemer.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3804 |
||
Og det var det mest fornuftige du kunne bidrage med? Til trådstarter, har du prøvet genstart af styresystem, og sikre, at nyeste software er installeret. En gendannelse til fabriksindstillinger kan også komme i spil som sidste mulighed.
|
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
![]() |
|||
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1447 |
||
Hvordan genstarter man styresystemet, når man har sort skærm?
![]() |
|||
![]() |
|||
J.F.L ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 749 |
||
Nyeste software er installeret.
|
|||
![]() |
|||
||
Der er kun sort skærm når man går ind i smart-tv menuen.
|
|||
![]() |
|||
||
Har kun købt Philips i over 30 år og har aldrig haft problemer, men tak for hjælpen.
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Det var stort og godt tilbage i tiden, nu er det ingen af delene.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
||
Hvad i syntes om Philips hjælper jo ikke manden.
Hvis du holder power knappen i bund så se om du ku ha held med at den genstarter
|
|||
![]() |
|||
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
||
![]() |
|||
||
Vil ikke have nogen effekt.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |