|
B&o MCL 2P / ChromeCast audio |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
BrightEyes ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2019 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Juli-2019 kl. 19:39 |
|
I de gamle gemmer fandt jeg en gammel B&o MCL 2P som jeg nu gerne vil have tilsluttet til en Google ChromeCast Audio i udestuen.
Spørgsmålet er så hvordan at det lige lader sig gøre? Kan sagtens lodde mig til alt - men køber det nu gerne færdigstøbt - lavet, måske jeg ikke er den eneste der har spurt om dette, beklager ![]() på forhånd TAK
![]() |
||
![]() |
||
beovox141 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2009 Status: Offline Point: 1940 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
||
BrightEyes ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2019 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 4 |
|
Takker - havde lige kigget lidt på den henviste tråd, men den er / var på +450 sider så... - det forekom lidt uoverskueligt...
Prøver med tigger - det må vel være nemt nok ;-) - i første omgang. Min erfaring hidtil med andre forstærkere / Chromecast Audio / Spotify Premium har været at det leverer en fornuftig lydkvalitet og har ikke hidtil haft problemer med nervøs volumekontrol på JBL højtalere / Luxman forstærkere.
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Efter at have klikket på linket, så skal du bare trille ganske lidt ned... Så er du der!!
![]() |
||
![]() |
||
beovox141 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2009 Status: Offline Point: 1940 |
|
Jeg tror BrightEyes mente at han havde forsøgt at finde svaret allerede
![]() |
||
![]() |
||
|
Sig til hvis du har brug for mere hjælp, det er faktisk en ganske udemærket forstærker. Hybrid modulet er brugt i stort set alt B&O lavede op til ICE POWER tog over.
|
||
![]() |
||
millemis ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1791 |
|
@BrightEyes
Nå, hvad blev så resultatet? MM
|
||
![]() |
||
|
Jeps,- vi er et par stykker der venter spændt!
![]() |
||
![]() |
||
|
Det blev så vellykket at jeg har købt 5 ekstra Chromecast Audio således at det bliver løsningen i alle mine rum, sammen med en god blanding af 4 x klasse A forstærkere fra 80'erne. Issue med nervøs volumenkontrol kan jeg ikke genkende.. ![]() Takker mange gange for den velvillige hjælp, ![]() (det trak ud pga. sygdom i nærmeste familie.)
|
||
![]() |
||
|
Tusind tak for tilbagemeldingen, ja de der powerblokke er ikke helt tossede.
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |