|
G: Tassimo maskiner |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Juli-2019 kl. 19:07 |
Jeg har to tassimo-maskiner; en stor og en lille. Er der nogen der kunne være interesseret i at hente sådan en? Eller to? Der kan medfølge afkalkningstablet og/eller en uåbnet bakke Jacobs Latte Macchiato Caramel til første afhenter.
Befinder sig på Amager, "tæt" på Bella Center. Insisterer du på at give lidt for det, så drikker vi Pepsi Max. Edit: det drejer sig om en Vivy (t10) og en Charmy (t55) Edit: der er nu kun Vivy (t10) tilbage
Redigeret af MaXer - 01-August-2019 kl. 23:08 |
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen? En god kop kaffe til filmen?
![]() |
|
![]() |
|
inside ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
Har du dem stadig :) ?
|
|
![]() |
|
Yep
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Kunne være en enkelt kunne bruges :-)
Hvilke maskine er det ?
|
|
![]() |
|
Så måtte jeg alligevel ned og checke
![]() En Vivy (t10) og en Charmy (t55)
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Hej igen,
Jeg vil godt aftage den ene af dem - vil du sende mig pb med telefonnummer og adresse, så kan vi forsætte dialogen der.
|
|
![]() |
|
Hermed gjort!
|
|
![]() |
|
der er nu kun Vivy (t10) tilbage
|
|
![]() |
|
Har stadig denne tilbage
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |