|
Marantz remote power control problem |
Besvar |
Forfatter | |
warsaw
Junior bruger Oprettet: 26-Januar-2019 Status: Offline Point: 20 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Juli-2019 kl. 02:43 |
Hej
Jeg har en marantz SR5012 receiver + en MM7055 effektforstærker. Til at tænde MM7055 bruger jeg det medfølgende phono kabel mellem remote power control. Problemet er at det kun virker halvdelen af gangene. Eneste jeg umiddelbart kan gøre er at slukke og tænde receiver til det virker. Ret irriterende. Nogen der kender noget til dette og evt. en løsning? Der er også 12VDC remote, men denne bruger jeg i forvejen til en ekstern ventilatorenhed. Så ikke en mulighed. På forhånd tak
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så sætter du en splitter på 12 volt signalet.
Klaus
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Helt dumt.
Har du prøvet med et andet kabel?
|
|
warsaw
Funktioner
Tak(0)
|
Ja... Det var så en mulighed HVIS den kan trække de mAMP. Skal jeg lige have tjekket. Havde et problem med at min receiver blev meget varm, så købte en AC Infinity: https://www.acinfinity.com/component-cooling/component-fan-systems/aircom-t10-receiver-and-av-component-cooling-fan-system-front-exhaust-17/ Virker glimrende, men den slukker jo ikke med receiver :( Så byggede selv et relæ i den til at starte/slukke med receiver. Skal have tjekket hvor meget relæ forbruger da det er meget få mAMP den udgang kan klare på 12v.
|
|
warsaw
Funktioner
Tak(0)
|
Andet kabel er afprøvet :D Det var dog det første jeg gjorde. Glemte jeg at skrive
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Din DC out kan levere 150 mA.
På MM7055 kan DC out levere 44 mA. Klaus
|
|
Renefixi
Ny bruger Oprettet: 16-Marts-2021 Sted: Pandrup Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
hej hvordan fik du den AC infinity aircom til at virke her hjem i Danmark skriv til mig på 22145550
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |