recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv møbel med dybde nok
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv møbel med dybde nok

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tv møbel med dybde nok
    Sendt: 26-Juli-2019 kl. 20:11
hej alle sammen, håber der er nogle venlige sjæle som kan være mig behjælpelig.

Jeg er lige flyttet i en helt ny bolig, og skal derfor have min biograf integreret k stuen, men jeg kan simpelthen ikke finde et møbel der er til at betale med dybde nok til at huse en marantz sr7007.

Jeg ønsker en stoflåge foran den så jeg kan skyde igennem den ligeledes. Møblet skal være 1.5-2 meter bred og som sagt skal det kunne gemmes en stor receiver I møblet..

Håber i kan linke eller guide mig i rette vej.

God sammen alle sammen...
Tongue
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2019 kl. 20:45
Ingen stoflåge, ikke så bred som du ønsker, men med masser af plads.


Og ikke mindst til at betale.....


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2019 kl. 20:50
Hvor dyb er den Marantz? Mit TV møbel fra Ikea er 40 cm dybt indvendig. Det har ganske vist ikke stoflåger, men jeg har valgt låger med mat glasfront. Det problem har jeg klaret med en IR extender så jeg kan fjernbetjene de 4 AV enheder der står inde i møblet.

Flemming

Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2019 kl. 21:07
Flemming, hvilket møbel er det?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2019 kl. 21:15
jeg har selv Ikea bestå serien.. men der mangler desværre små 5 cm for at en låge kan lukke i den serie til marantz receiveren kan være der. 
Til top
Random_Hero Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2019 kl. 22:35
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2019 kl. 07:38
eller Clic møbler
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2019 kl. 07:56
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Flemming, hvilket møbel er det?


Klaus


Det er Bestå, med Glassvik låger med frostet glas.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2019 kl. 08:32
Oprindeligt skrevet af jacobthor91 jacobthor91 skrev:

jeg har selv Ikea bestå serien.. men der mangler desværre små 5 cm for at en låge kan lukke i den serie til marantz receiveren kan være der. 

Hvor meget af det kan eventuelt klares ved at fjerne noget af bagbeklædningen på møblet? Hvis det alligevel står 5-10 cm fra vægen.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2019 kl. 08:58
Jeg står selv i samme situation og skal have skiftet mit gamle nævnelsen ud til noget der passer bedre til resten af stuen.
Det nuværende har 50 cm dybde indvendigt, hvilket er svært at finde, hvis man ønsker lidt “gammel” stil.

Har kig på MALSJÖ

Eller LIATORP:

LAITORP, skal jeg bygge om på, der er kun 16,5 cm i højden og 44 cm i bredden og det er stort set målene på min forstærker. Jeg forestiller mig at den midterste skuffe kommer til at lade livet måske kan CD afspiller og forstærker så stå der ovenpå hinanden.

MALSJÖ, er ret fin, med glaslåger der kan fjernbetjenes igennem. Hylden indvendigt er kun 34 cm dyb, dertil kommer 4 cm frirum bag hylden (til kabler) og skærer jeg hul i bagepladen, er der yderligere 2 cm inden bagkanten af møblet. Jeg har så yderligere et par cm inden væggen bag møblet, grundet gulvlister.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Random_Hero Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2019 kl. 09:16
husk plads til kabler og ventilation hvis med låger. 

begge dele er altså undervurderet
Til top
prodic Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér prodic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2019 kl. 10:44
Personligt er jeg meget tilfreds med mit møbel fra:

Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu