|
Android dummy question |
Besvar |
Forfatter | |
Iron Man
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-August-2019 kl. 19:57 |
Vores mindste har fået en Android tablet og jeg aner intet om brugen af dem.
Der er oprettet en børneprofil til ham som er den første profil der er anvendt under opstart af tabletten. Det betyder umiddelbart, at der er en del indstillinger som man ikke kan tilgå, fx ""tilføj en bruger eller profil" under Indstillinger>Brugere. Vi har en anden tilsvarende Android tablet, hvor der kun er logget ind med en almindelig profil, og her er indstillingerne tilgængelig. Her har jeg også mulighed for, at vælge tilføj bruger på låst skærm. Hvordan får jeg oprettet en ekstra bruger på den tablet |
|
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4801 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke alle OEM-udgaver af Android, der har multi-user support. Det kan være, at producenten af din tablet har valgt ikke at eksponere denne funktionalitet af Android.
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
Iron Man
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
Funktioner
Tak(0)
|
Storebror har en som er magen til, den er funktionen tilgængelig. Hvordan logger man brugeren ud af den tablet? Det synes jeg heller ikke, at jeg kan få til at fungere ligesom et Apple ID logud.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |