|
Android auto |
Besvar | Side 123 6> |
Forfatter | |
Nielsen1967
Bruger Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-August-2019 kl. 21:54 |
Hej hvordan får man det på min telefon 📱? Har en huawei p20 pro.. Og den skal virke til en kadjar.. På forhånd tak 😃
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Musiktjenesten skal være klar til Android Auto.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5270 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har søgt på nettet og fået installeret på OneplusOne med nogle krumspring, til brug i Suzuki Swift (2018 model) EDIT: Det var vist denne vejledning jeg brugte: Og skulle finde den rigtige udgave der passede til min tlf. Et alternativ kunne måske være at køre til Tyskland og installere fra Google Play Store, det vil jeg prøve senere på måneden.
Redigeret af JørgenT - 02-August-2019 kl. 09:18 |
|
Mvh. JørgenT
|
|
zaboom
Super bruger Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan hente en apk på apkmirror, der fungerer på din telefon - https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/
|
|
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4112 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal hente arm64-v8a versionen:
https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/android-auto-4-5-5928-release/android-auto-google-maps-media-messaging-4-5-592854-release-android-apk-download/ Herefter inst. den manuelt. Og så løbende holde øje med om der kommer opdateringer, da den ikke vil blive opdateret via Play.
Inde i appen kan du slå til at du vil have den nye brugergrændseflade. |
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvor i appen slår man til at man vil have den nye grænseflade - det kan jeg ikke finde ?
|
|
DanielPT
Guld medlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 743 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Spawn. Det skal være i indstillinger. Men det kommer løbende.
Jeg har endnu ikke fået det på Oneplus 6 men min kones Oneplus 5T har fået. /Daniel
|
|
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4112 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg stoppede app'en og slettede alle data (Ryd data & Ryd Cache). Afinst. appen og inst. den igen.
Herefter kunne jeg vælge nyt layout i Indstillinger |
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger selv en Samsung Galaxy S7 i vores Kadjar. Det fungere fint, og har fungeret i flere år. Men det nye Android Auto display har jeg endnu ikke fået, selvom jeg opdatere appén jævnligt fra APKmirror. Jeg kan ikke helt gennemskue hvem der får muligheden for det nye display og hvem der ikke gør. Det virker som om det er rent tilfælde.
|
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg fik det til at virke både på min Oneplus 6 og Oneplus 7 pro.
Man skal hente den seneste opdatering fra APK mirror installer, og herefter er det vigtigt at man går ind i telefonens indstillinger, under App listen, vælger Android Auto, vælger lagerplads, klik på ryd cache og ryd lagerplads. Start derefter Android Auto der starter som første gang med at skulle konfigurere rettigheder, sig ja til alt. Tilsidst går man så ind under indstillinger i selve Android Auto appen og i toppen vil der nu være en valgmulighed "prøv den nye Android Auto" som man kan aktivere. Så får man det nye interface (kun på bilens display, ikke på selve telefonen) PS: muligheden var der ikke før jeg havde slettet både cache og lagerplads selvom jeg forinden havde opdateret til nyeste apk.
Redigeret af spawn - 05-August-2019 kl. 13:07 |
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har gjort og prøvet alt, slettet cache og data, afinstalleret og geninstalleret app. Men punktet "prøv det nye Android Auto" kommer ikke frem i indstillinger. Jeg tror simpelthen bare der er "forskel på folk" i Googles verden EDIT. Det er i øvrig pi*** irriterende når Google gør det her. Det er det samme med Google Assistant og Google Home.. Pludselig er der folk der har funktioner, som andre ikke har.. Tror bare man må leve med det.
Redigeret af Kandersen - 05-August-2019 kl. 13:19 |
|
spawn
Funktioner
Tak(0)
|
øv, ja det var da godt nok irriterende :-/
|
|
Besvar | Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |