|
Sony STR-DN1080 Zone 2 stik |
Besvar |
Forfatter | |
warfly
Bruger Oprettet: 04-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-August-2019 kl. 09:24 |
Jeg overvejer at købe denne receiver, og Zone 2 funktionen er ret vigtig til det jeg skal bruge den til. Nu har jeg så fundet en manual online for lige at kontrollere at den kan de ting jeg skal bruge. Men i manualen står der følgende: Betyder hvis man køber den i danske butikker (f.eks. elgiganten/power) så har den ikke Zone 2? /Kurt
|
|
warfly
Funktioner
Tak(0)
|
Arghh.
Det ser godt nok ud til den europæiske model mangler speaker connectors til zone 2 Mens de er der på ameriansk/canadisk model: ØV. Så må jeg leder efter en anden receiver.
Redigeret af warfly - 20-August-2019 kl. 10:27 |
|
warfly
Funktioner
Tak(0)
|
Er der nogen der en købt i danmark der kan bekræfte at de stik mangler på danske modeller?
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19556 |
Funktioner
Tak(0)
|
Læs nu grundigt på bagpladen på den europæiske model.
Under højttalerterminalerne længst til venstre læser jeg zone2 Klaus
|
|
warfly
Funktioner
Tak(0)
|
Ahh, jo så kan man måske konfigurere om disse terminaler bruges til Zone 2, eller til de to ekstra surround speakers i 7.1 / 5.1.2 setup. De vil ikke kunne bruges til begge dele på en gang jo. Så må det betyde at man kun kan køre 5.1 i main zone.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |