|
Pioneer SA-6500 II og DAB+ |
Besvar |
Forfatter | |
AndyBN
Ny bruger Oprettet: 06-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-August-2019 kl. 09:45 |
Hej
Jeg har en flot gammel Pioneer SA-6500 II som jeg gerne vil have tilsluttet DAB+. Jeg har kigget på to muligheder: Løsningen der er helt lige til med Argon Audio DAB Adapter3 Og så er der den jeg er mere i tvivl om giver mening sammen med den gamle Pioneer, nemlig Yamaha R-S202D Vil det give mening at sætte dem sammen, og hvis det giver mening, hvordan gøres det? |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
I mine øjne giver det i gen mening at give 1000 kroner mere, få et mindre display og en masse elektronik i en kasse du ikke skal bruge.
Men ja, det kan lade sig gøre, med en kabel fra Line out på Yamaha, til en indgang på Pioneer. Klaus
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal selvfølgelig gå efter Argon.
Den anden løsning giver ingen mening. Med mindre du nøjes med at bruge Yamaha receiveren og glemmer Pioneer.
|
|
AndyBN
Ny bruger Oprettet: 06-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak for jeres svar. Jeg holder mig til argon
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger selv Argon DAB adapter3 og er meget tilfreds.
God valuta for pengene.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |