|
20 meter subwooferkabel |
Besvar |
Forfatter | |
BigRaj
Guld medlem Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-September-2019 kl. 15:38 |
Hej med jer. Jeg skal bruge et subkabel på ca 20 meter da jeg skal flytte min sub til et andet sted i stuen. Hvad er bedst at se efter? Er der forskel på "dyre" kontra billigere kabler? okom med de gode råd folkens
Venlig hilsen Raja
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har tidligere benyttede RG6 og RG59 kabel “diy” med succes, men jeg har dog senere skiftede til Audioquest Boxer “brun-sort på12m” fik et godt tilbud
Jeg kan godt høre forskel, men RG6/59 gør det nu godt
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg synes at der er lidt at hente pga afskærmning. Jeg skiftede til clicktronic da jeg havde en svag summen. Men denne gik det helt væk
Så det vil jeg klart anbefale. Det er god kvalitet for pengene
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |