|
squeezebox radio virker ikke? Strømforsyning død? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-September-2019 kl. 09:42 |
|
Hej
Jeg kan kun få kortvaring lys i squeezebox radio så går den ud og strømforsyning bliver varm. Kan det være strømforsyning der gået? og kan man købe ny? og hvor? eller kan det være fejl i selv Radioen?
|
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kan en SB Radio ikke køre på batteri? Prøv evt. det for at afgøre om enheden virker...
|
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
Prasmus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
|
Om det er strømforsyningen eller radioen er umuligt at svare på, chancen er nok 50% / 50%. HeartWare forslag om at prøve med batterier er rigtig god, da det jo giver svar på om radioen virker. Gør den det, så er der meget stor sandsynlighed for det er strømforsyningen og hvis det er en standard en med et DC stik, så bør det være muligt at finde en erstatning.
|
||
![]() |
||
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
|
Tak for svar Men jeg har genopladelig batteripakke med stik til den men der er hellere ikke strøm på - så måske det er strømforsyning der stået af da den også bliver noget varm. Jeg mener ikke den kan køre på alm batterier.....? Næste problem er så hvor køber man en ny strømforsyning der passer....??
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5051 |
|
Du kan få de fleste batterityper hos batteribyen
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5051 |
|
Og en oplader der passer til
|
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|
Måske du kunne låne én, hvis der bor en Squeezebox ejer i nærheden - jeg har en du gerne må låne til at teste med, men bor i Odense.
|
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|
Evt:
https://www.dba.dk/stroemforsyning-5v-20a-ph/id-1020978552/ - dog noget overpriced, men måske du kan bruge data til at finde noget tilsvarende. Evt. gå på eBay. |
||
![]() |
||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
|
lig øret til strømforsyningen. De plejer at give lidt lyd fra sig hvis de virker.
Ellers kan du poste et billede af strømforsyningen eller bare dens specs. jeg har vist en liggende, som jeg kan sende mod dækning af porto.
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
![]() |
||
|
Der skal bruges 12v 0,8A
|
||
![]() |
||
|
jeg tjekker lyden:) |
||
![]() |
||
|
ingen lyd fra Strømforsygning - radio kører i 10 sekunder så går den ud og strømforsyning bliver varm:( så mon ikke det er strømforsyning der er gået sig en tur??????
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |