|
Teamviewer alternativ |
Besvar |
Forfatter | |
stonefox
Bruger Oprettet: 15-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-August-2019 kl. 05:41 |
Hej
Jeg burger dagligt Teamviewer imellem mine egne computer, men "Teamviewer.com" opfatter det som kommercielt brug, og derfor lukkes forbindelse automatisk efter meget kort tid, så jeg ikke kan anvende fjerncomputeren. Søger navne på tilsvarende program, som kan anvendes i Windows samt Android mobil |
|
mvh Steen Mikkelsen |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Hvad med AnyDesk? Hilsen Carsten.
Redigeret af csell - 05-August-2019 kl. 09:10 |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6675 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du skrevet her, at det ikke er kommercielt brug?
Jeg blev også dømt kommerciel for godt en måned siden, men fik efter 2-3 uger en mail om, at mit id blev resat til free. Thank you for getting in touch with us. We are happy to inform you that your TeamViewer ID has been reset to “free”. After reviewing your request, we decided that your use case can be qualified as “personal”.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
stonefox
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad skrev du ?
Jeg har skrevet til dem for lang tid siden, men aldrig modtaget svar.
|
|
mvh Steen Mikkelsen |
|
Clemen
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Funktioner
Tak(0)
|
En licens koster 279kr om mdr, det er ikke alverdens for et stykke software man bruger hver dag.
Jeg endte med at købe det og fik så også alle de fordele det inkluderer.
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6675 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skrev at jeg er en pensionist, der bruger TeamViever til at hjælpe venner og bekendte, der har problemer. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Wolff
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sammer her. Heller ikke modtaget svar. Har prøvet af 2 omgange, med måneders mellemrum. Bruger den til at kunne styre min 3D printer derhjemme...
|
|
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nogenlunde det samme her. Jeg udfyldte formularen for både mig selv og min far, da vores teamviewer gjorde det samme. Jeg tror også jeg fandt en e-mail jeg skrev til ud over selve formularen. Og efter det blev resat, virkede det igen. I dit tilfælde hvor du bruger det næsten hver dag, er det nok derfor det bliver opfattet som kommercielt. Men hvis det er mellem dine egne computere, er det jo privat brug, og det kan man vel argumentere for.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
csell
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg syntes at I alle skulle prøve AnyDesk. Den har både nogle fordele i forhold til Teamviewer og nogle ulemper. Her er et link med flere informationer på Dansk. Hilsen Carsten. |
|
stonefox
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Carsten
Jeg har installeret "Anydesk" på mine computere, og er meget tilfreds, men min "Key" udløber. Ved du hvordan jeg får en gratis key når jeg kun anvender AnyDesk som privat og til egne computere ? |
|
mvh Steen Mikkelsen |
|
csell
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg bruger selv kun AnyDesk en gang imellem når jeg er på ferie. Jeg har version 3.6.2 Installeret og har aldrig været ude for at Licensen udløber. På siden der hedder 'About AnyDesk' står: License: free-1 Og med gråt 'Change license key' Så jeg håber ikke at min License nogen sinde udløber. Jeg vil foreslå dig at prøve at Google. Hilsen Carsten. |
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
I gamle dage brugte jeg VNC Viewer. Jeg mener den var open source.
Jeg kender ikke status på den i dag. Men den var god at bruge imellem lokale maskiner. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |