|
LG OLED65C97LA |
Besvar |
Forfatter | ||
jmf8167
Ny bruger Oprettet: 20-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-September-2019 kl. 13:49 |
|
Hej,
jeg har fundet en fin LG OLED65C97LA hos MediaMarkt i Tyskland. Den koster pt kun 16700 inkl. subwoofer hvilket jeg syntes, er ret billigt. Mit store spørgsmål nu er om modellen er det samme som er til salg i Danmark? Her tænker jeg specielt på den indbyggede tuner? Håber i kan hjælpe mig :-). Hilsen Jörn
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor købe i Tyskland, når du kan købe et 65 LG Oled TV betydeligt billigere i DK?
|
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi skal jo også støtte vores nabo'er :-)
Men ikke helt samme model Redigeret af hansie - 18-September-2019 kl. 14:14 |
||
jmf8167
Funktioner
Tak(0)
|
|
@Munch,
du samligner æbler med pærer :-), jeg har fundet et C9 panel og du henviser til et B8 panel.
Hilsen Jörn |
||
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Munch i en nøddeskal.
|
||
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nå ok det var jeg ikke klar over. Du skal så bare slæbe det helt til Tyskland hvis der blir noget galt med det
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tuneren er den samme uanset om du køber i Danmark eller Tyskland. Hvad havde du tænkt kunne være forskelligt ved tuneren? Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
jmf8167
Funktioner
Tak(0)
|
|
@Flemming, det har bare været sådan før i tiden at der har været små forskelle mellem de tyske og de danske modeller. Jeg har købt et Panasonic tv for ca 6 år siden hvor Panasonic kunne oplyse at de tyske modeller var anderledes end de danske. Og self LGs support oplyser at der kan være forskelle i netværks og kabeltvindstillingerne.
Hilsen Jörn
|
||
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
LG C9 TV solgt i Tyskeland / Danmark.
|
||
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor snakker man om kommende standard, når den allerede er her. Der vel ingen her der så naive, at de tror Danmark kan få lov til at køre sololøb så længe vi er medlem af EU. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du kan nøjes med et 65” B9, så har Power den i næste uge til 13999,-
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
jmf8167
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg tror at jeg venter til black friday og håber at der kommer et godt tilbud der. Gider næsten ik at købe et tv i Tyskland for så at finde ud af, at der er noget som ikke virker efter hensigten i DK :-)
Hilsen Jörn
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |