|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
preeza ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 20-December-2006 kl. 15:49 |
Hej
Jeg har lige købt Beolab 8000 højtalere. Problemet er at jeg har et gammelt BeoCenter 8000 anlæg med Beovox cx 100 højtalere.. De har ikke samme højtalerstik.. Kan jeg tilslutte de nye Beolab 8000 højtalere til anlægget? |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Nej. Du har købt et par aktive højtalere med indbygget forstærker. Dine CX100 er passivehøjtalere som kræver at signalet er forstæket når det kommer ud til højtalerne.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Ja. VOX modellerne er uden forstærker, LAB modellerne er med. Det skulle forhandleren have oplyst dig, at de ikke var kompatible med dit anlæg. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
preeza ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Jeg har hørt man kan sætte en converter i mellem er det sandt?
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Du har brug for en form for converter som kan lave et MCL (Master Control link) signal om til Power link som dine højtaler bruger. Hvis det var i et andet rum de stod kunne du bruge et MCL2AV kit / eller X-tra TV kit som det hed engang. Men prøv at søg/spørg på http://www.beoworld.co.uk/forums/index.php Redigeret af kim.t - 22-December-2006 kl. 14:39 |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
![]() |
Jamen en form for converter, sådan at man kan tilslutte beolab højtalerne til beocenter 8000? Eller kræver det jeg skal købe nyt anlæg for at benytte de nye højtalere.?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Beolab højttalere er ikke beregnet til brug med andre systemer end dem der er beregnet til det. Du må have noget returret på dem, og købe noget mere passende til dit gamle anlæg. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |